Floor Jansen: „Sokáig bántottak a magasságom miatt"

mmtnuazixvrqfvsxwtmtbg-650-80.jpg

A holland énekesnő még tavaly adott egy igen őszinte interjút egy internetes lapnak, a beszélgetés azonban a napokban került kiegészítésre. A vokalista továbbra is mesélt fiatalkori sérelmeiről, de ismét előkerült az a bizonyos telefonhívás, melynek köszönhetően azóta a csapból is ő folyik.

Korábban már napvilágra került az az eset, melyben még akkor volt része, amikor az After Forever berobbant a köztudatba, és fellépésről fellépésre jártak. Jansen ugyanis összetűzésbe került egy részeg férfival, aki folyamatosan beszólogatott neki, ám egy-két jól irányzott kommentárral sikerült leállítania őt.

Ebből adódóan azt is elmesélte, hogy fiatalon nem ez volt az egyetlen dolog, amivel meg kellett birkóznia:

Magas voltam, és emiatt hosszú időn át bosszankodtam. Sokáig zaklattak emiatt. Ez nem volt szép. Hosszú ideig magányos voltam. Csak egy-két barátom volt.

-mondta.

Floor elsősorban elárulta, hogy bár jól esik neki a rajongók szeretet, mégsem esik neki jól, ha rajongást túlzásba viszik:

Az emberek mintegy példaképként tekintenek rám. Ez talán még hízelgő is. De nem akarom, hogy az emberek engem másoljanak. Szeretném, ha önmagukat szeretnék. Akárhogy is, nem akarom, hogy az emberek azt gondolják, hogy én vagyok a mindenség.

-magyarázta. 

7fb1f3fd0caf675ff0d4f2f92fbf0fdd.jpg

A folytatásban elmesélte azt is, hogy kicsit sem volt könnyű számára feldolgozni az After Forever feloszlását, hiszen akkoriban hatalmas válságban volt, és fogalma sem volt arról, hogy hogyan tovább.

Tudtam, hogy mennyi erőfeszítésbe kerül a semmiből alapítani egy új zenekart. Azt gondoltam: « Biztos, hogy újra akarom csinálni? Különböző stílusú zenét szeretnék? Teljes karrier-váltást akarok? » Ez az időszak nagyon nem volt jó.

-vallotta.

2010-ben végül megalakult - a 2016-ban feloszlott - ReVamp, melynek köszönhetően tökéletesen magára talált, ám az igazi mélypontok csupán ezután következtek. Floor ugyanis nem sokkal később kiégett, ami végül további problémákhoz vezetett - az ex-After Forever-énekesnő ekkor közel állt ahhoz, hogy végleg búcsút intsen a zenének:

Rendszeresen torokfertőzést kaptam, lélegezni is nehéz volt, és a lépcsőzés is igen megviselt. Ettől az egésztől olyan fáradt vagy, hogy teljesen elveszíted az életkedved. A szívritmusom és a tüdőm is rendben volt, de valami baj volt. Szarul néztem ki, és úgy is éreztem magam. Életem során ez volt az egyetlen alkalom, amikor közel álltam ahhoz, hogy elhagyjam a zenét - utáltam, és rettenetesnek találtam. Nem akartam meghallgatni, nem tudtam énekelni, minden alkalommal megakadtam, amikor csak megpróbáltam. De túlságosan makacs voltam, hogy feladjam.

-elevenítette fel a történteket.

Ezt követően elindult a gyógyulás felé vezető úton, majd megkezdődtek a munkálatok a második ReVamp-album kapcsán, majd megcsörrent a telefonja és minden megváltozott.

12187836_1032522106790530_4014944115151982439_n.jpg

Fogalmam sem volt, hogyan fogjuk ezt a munkát végigcsinálni, de soha nem gondoltam azt egyszer sem, hogy én vagyok a Nightwish új énekesnője.

-magyarázta, majd hozzátette, hogy miután 2013-ban hivatalosan is megerősítették tagságát, Anette Olzon e-mailben kívánt neki sok sikert a továbbiakban.

A Nightwish jelenleg vadonatúj nagylemezén dolgozik, ami vélhetően még idén boltokba kerül. A korong egyébként a második lemez lesz Floor Jansennel és Troy Donockley-jel a fedélzeten, akik először a 2014-es megjelenésű Endless Forms Most Beautifulon "mutatkoztak be".

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása