Nightwish-sel kapcsolatos élményeiről mesélt Ambre Vourvahis

316212915_147530681360793_366820892041789854_n0.jpg

Ambre Vourvahis a Xandria énekesnőjeként tett szert hírnévre, noha a 30 éves énekesnő messze nem napjainkban kezdte pályafutását. Az énekesnő korábban is mesélt már karrierje kiindulópontjairól, többek között megtudhattuk, hogy jobbára a Nightwish volt a fő motivációja, ami végül a metalzene felé terelte.

A görög és francia felmenőkkel rendelkező pacsirtát most Gustavo Maiato újságíró kapta mikrofonvégre, a beszélgetés során pedig nem csupán arról esett szó, hogy a Nightwish miként befolyásolta a karrierépítését, de az énekesnő arról is készségesen áradozott, hogy mikor és hogyan került kapcsolatba a Xandriával, majd lett a német formáció immáron sokadik frontasszonya.

„Nagyon szeretem a Nightwish-t, minden idők legjobb bandája, nekem ők a kedvenceim. Általuk kezdtem metalt hallgatni, éppen ezért nagyon fontos szerepük van az életemben. A Xandria számára is óriási inspirációt jelentenek, hiszen Marco is rajong értük. Nem kevés befolyásuk van a szimfonikus metalban, hiszen akár tetszik, akár nem, olyan varázserővel rendelkeznek, amivel senki más.“ – áradozik lelkesen, kiemelve, hogy a szimfonikus metalban nehéz olyan csapatokat találni, melyek munkásságán nem lelhetők fel a Nightwish jegyei.

„Fogalmam sincs, hogy csinálják, de a Nightwish-ben van egy fajta érzéki varázs, ami megérint, és ami nagyon különlegessé teszi őket, valaimi, ami semmihez sem fogható. Pontosan ez az, amiért oly sokat jelentenek számomra. Meglehet, hogy ez egy népszerűtlen vélemény lesz, de nekem a Dark Passion Play a kedvenc lemezem tőlük, egyszerűen imádom ezt a lemezt.“ –  folytatja igen magasztosan.

Na de mi a helyzet a Nightwish énekesnőivel?

„Azt hiszem, az emberek a Tarja-korszakot szeretik a legjobban, ami valóban csodálatos, és egészen elképesztő. Floor is lenyűgöző, én azonban Anette-t kedvelem a legjobban, mivel nagyon egyedi hangja van, és ez kiválóan működött a lágyabb dalokban. Szóval, ezért is szeretem annyira a Dark Passion Play albumot.“ – fejti ki álláspontját.

collage52869.jpg

Ambre persze azt sem volt rest elárulni, hogy miként landolt nála a Xandria mikrofonja, és mint az kiderült, messze nem idegen terepre tévedett.

„Még valamikor réges régen, olyan 11 éves koromban kezdtem el metalt hallgatni, a Nightwish-sel kezdtem, majd egy kicsit később rábukkantam a Xandriára. Imádtam őket, amióta csak felfedeztem, hogy léteznek – ez is nagyon rég volt már. Aztán eltelt néhány év, iskolába jártam, egyetemre, stb, majd elkezdtem a metalzenével foglalkozni. Akadtak kapcsolataim, és Marco Heubaumot is ismertem már személyesen.“ – mondja.

„Még a Xandria szünetelt, amolyan szórakozás gyanánt elkezdtünk dalokat komponálni, egy esetleges mellékprojekthez. Az Astéria volt az első dal, amit megírtunk, ez amolyan Cradle Of Filth-beütésű dal volt, egy szóval olyan cuccokat csináltunk, amit mindannyian imádunk. Aztán Marco elkezdett dalokat írni a Xandriának, majd ráébredt, hogy ezek a dalok akár Xandria-dalok is lehetnének, amennyiben szimfonikus és nagyzenekari köntössel ruházzuk fel őket. Felénekeltem a demókat, ami nagyon elnyerte a tetszésüket, ekkor meg is kérdezték, hogy szeretnék-e az új énekesük lenni.“ – tette hozzá.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása