Feloszlott a False Memories

335382655_568603921999347_3331258209844708998_n.jpg

Tavaly nyáron jelent meg a False Memories legutóbbi lemeze, a Hybrid Ego System, amellyel gőzerőkkel turnézott a zenekar. A lemezen egyébként Anette Olzon is tiszteletét tette, ezzel amolyan pluszt adva a korong sikeréhez.

Május végén azonban szomorú hírrel találták szemben magukat a rajongók, Rossella Moscatello énekesnő ugyanis közösség oldalain számolt be arról, hogy elhagyja a zenekart, eltűnni azonban nem fog, ugyanis egy vadonatúj projektet babusgat.

„Ma egy óriási bejelentéssel készültem, úgy döntöttem ugyanis, hogy nyilvánosságra hozom azon döntésemet, miszerint elhagyom a False Memories-t. Igen, tudom, hogy ez egy nehéz egyben gyötrelmes döntés, tekintve, hogy mennyi mindent tettem a zenekarért. A banda többi tagjával rengeteget dolgoztunk a zenekarért, de sajnos mégis meg kellett hoznom ezt a döntést.” – kezdte bejegyzését az énekesnő.

„Teljes mértékben hálás vagyok mindazért a szeretetért, amit a rajongóktól kaptam, ahogyan azokért a varázslatos percekért is, amelyeket együtt élhettünk át a színpadon, de tudjátok, hogy van, ahol egy ciklus véget ér, ott kezdetét veszi egy új. Éppen ezért most boldogan tudatom veletek, hogy a magam útját járva belefogtam egy új projektbe, amely mindannyiótokat meglep majd, és már alig várom, hogy világgá kürtölhessem! Az első alkalom azonban nehéz lesz, ezért arra gondoltam, hogy létrehozok egy közönségi finanszírozási kampányt, amely által segíthettek nekem újrakezdeni!” – fogalmazott.

180325410_153128446813818_9089790974013306812_n.jpg

A zenekar jövőjéről egészen mostanáig semmi hír nem érkezett, ám csütörtökön a koraesti órákban a False Memories megmaradt legénysége hivatalos közleményben tudatta a fanokkal, hogy a zenekar hivatalosan is feloszlik, a tagok pedig más-más projektben fogják folytatni pályafutásukat.

„Kedves rajongók, támogatók!

Fájó szívvel jelentjük be, hogy úgy döntöttünk, véget vetünk ennek a csodálatos kalandnak. Hihetetlen utazás volt ez, tele felejthetetlen pillanatokkal és emlékekkel, amelyeket örökre a szívünkben őrzünk majd.  Szeretnénk kifejezni legmélyebb hálánkat nektek, a rajongóinknak, akiknek a töretlen támogatása a céljaink gerincét képezték. A rajongói klubjaink elhivatottsága és szenvedélye a világot jelentette számunkra, szívből köszönjük mindazoknak, akik mindvégig hittek bennünk.” – búcsúzott táborától a csapat.

„Bár zenekarként elválnak most útjaink, a zenei utunk azonban itt még nem ér véget: egyéni előadókként továbbra is követhettek minket, hogy értesüljetek majd jövőbeli projektjeinkről, terveinkről. A folyamatos támogatásotok a mindenséget jelenti számunkra. Köszönjük, hogy részesei lehettünk ennek a történetnek.” – fejezték.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása