Anette Olzon: „Folyamatosan zaklattak"

214572490_359604452194572_7092091494788054279_n0.jpg

Napokon belül boltokba kerül Anette Olzon vadonatúj albuma, ami a Strong elnevezést kapta. Az énekesnő most a Tuonela magazinnak adott egy részletes interjút, melynek töredékét korábban már mi is közöltük. Az énekesnő amellett, hogy érkező korongjáról mesélt, elhintette, hogy szándékában áll – a The Dark Element mellett –  folytatni szólóprojektjét, amit ezentúl a metálzene ural majd, és elmondása szerint a jövőben sokkal keményebb lemezeket szeretne rögzíteni. 

Az ex-Nightwish-énekesnőnek azonban kijutott a rosszból is rendesen, hiszen többször is említette már, miszerint folyamatos atrocitások érték őt gyermekkorában, azonban most megtörte a csendet e téma kapcsán, és őszintén vallott arról, miszerint felnőttként is szembesülnie kellett az emberek undorító rosszindulatával.

Nos, gyerekkoromban is zaklattak, ráadásul nem is olyan rég, felnőtt koromban is. Ápolónő voltam és épp a szakmai gyakorlatomat végeztem az egyik osztályon. Folyamatosan zaklattak. Akkoriban egy helyi magazinban is benne voltam, a Shine-nal vagy valami hasonlóval kapcsolatban; már nem is emlékszem, de hirtelen középpontba kerültem.

– emlékezett vissza, majd hozzátette:

Azt hiszem, hogy mindennek a kiváltója a féltékenység volt. Sose tudhatod. Nem csináltam semmit. Ők viszont olyannyira zaklattak, hogy minden egyes nap amikor hazaértem, sírtam. Akkoriban 47 éves voltam, mégis olyan volt, mintha visszatértem volna az iskolába.

225096848_410118800473196_6493857201685100234_n0.jpg

– vallotta. A vokalista azonban egy tanácsot is elhintett azok felé, akik hasonló gondokkal vívnak harcot:

Mindössze annyit mondhatok, hogy akiket zaklatnak, tudniuk kell, hogy ez sosem róluk szól. Lehet, hogy féltékenység; de az is lehet, hogy zaklatóknak unalmas az élete – vagy nem tudom. 

– üzente.

Az utálkozók az interneten is jelen vannak – és még mindig utálnak. Folyton undorító üzeneteket írnak.

Itt Svédországban el lehet menni a rendőrségre, hiszen a zaklatás bűncselekménynek számít. Ha felnőttként zaklatnak a munkahelyeden, csak lépj ki. Amennyiben a főnököd zaklat –mert megtörténhet – csak lépj ki.  Az internetes utálkozóknak pedig nem kell válaszolni. Ne áldozd rájuk az energiád. Tiltsd le őket. Én mindegyiket letiltom.

– fűzte hozzá.

213732259_4202035623185790_1891796604041668426_n0.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása