Máris új lemezét tervezi Anette Olzon!

228752435_371950514293299_8719641123911091686_n0.jpg

Néhány nap és megjelenik a The Dark Element énekesnőjének vadonatúj szólólemeze, ami a Strong elnevezést kapta. A svéd énekesnő már többször is mesélt újdonságáról, amiről elmondta, hogy teljesen más ösvényen halad mint 2014-es megjelenésű elődje a Shine, ami egyébként az énekesnő legszemélyesebb alkotása.

Nettie a Tuonela magazinnak adott interjúban mesélt a két lemeze közti különbségekről, ugyanakkor már jóval előrébb jár az időben hiszen máris új lemeze gondolata foglalkoztatja – ráadásul nem is egy korongról van szó!

 A Shine-t még akkor szereztem, amikor a Nightwish énekesnője voltam, akkor emiatt nem akartam metálalbumot készíteni, mivel nem szerettem volna a Nightwish-sel versenyezni, ezért a Shine amolyan hobbi album lett. Soha nem állt szándékomban egy második Shine-t készíteni, és mivel a rajongóim többsége metálfan, és mostanság én is sokkal többet mozgok ezekben a körökben, amit nagyon szeretek, szóval ezért akartam metállemezt készíteni, amolyan » most azt csinálhatok amit csak szeretnék « alapon, és én metálalbumot akartam.

– fogalmazott.

Nettie hozzátette, hogy a Shine teljes mértékben a legszemélyesebb albuma, hiszen a dalok az életéből gyökereznek, így akad olyan tétel, ami a gyermekei születését foglalja magába, de szerelmes tételei is akadnak. Strong azonban a világ történéseit veszi górcső alá, különös tekintettel a világot uraló koronavírus-járványról. Köztudott, hogy az énekesnő édesapjának vesztét is a Covid okozta, s bár Anette elmondása szerint nem volt mindig a legjobb édesapa mégis mély sebet hagyott benne a halála.

tumblr_41ead36ae858f95c8ae245738a8730a5_8f80d895_12800.jpg

Az egész album mozgató üzenete egyébként maga a Strong, azaz az erő, hiszen elmondása szerint ötvenévesen sokkal erősebbnek érzi magát mint valaha, így nem is volt kérdés, hogy új lemezét is erre alapozza majd.

Ha mindez nem volna elég, az ex-Nightwish-énekesnő további lemezeket szeretne majd készíteni, s elmondása szerint mindegyikkel egy lépéssel keményebb vonalat kíván majd képviselni, tehát szándékában áll jobban elmélyülni a metálzene bugyraiban.

 A Strong egyébként szeptember 10-én tölti fel a boltok polcait, tartalmát pedig három nóta vezette fel, a Parasite, a Sick Of You, valamint a Fantastic Fanatic című számok képében.

Dallista:

1.  Bye Bye Bye

2.  Sick Of You

3.  I Need To Stay

4.  Strong

5.  Parasite

6.  Sad Lullaby

7.  Fantastic Fanatic

8.  Who Can Save Them

9.  Catcher Of My Dreams

10. Hear Them Roar

11.  Roll The Dice

20000000123183_9695e3f0-f0c2-44dc-b1ca-6b816991546e_1024x1024_2x.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása