Tarja elárulta, hogy melyik duett a kedvence, amit Marco Hietalával énekelt

turunen-ja-hietala-aop-672x4480.jpg

A hónap elején csendült fel egy ikonikus duett Tarja fellépésen, ugyanis az énekesnő 18 év után ismét előadta a The Phantom Of The Operát Marco Hietala oldalán. A két énekes 2002-től 2005-ig osztozott a mikrofonon a Nightwish-ben, hangjuk által pedig megannyi tétel vált legendássá, csakúgy mint maga a kettősük.

A két énekes immáron ex-Nightwish-tagokként egyesítették erőiket, noha köztudott, hogy a napokban ismét egymás oldalán lépnek színpadra, ám ezúttal hazájukban, Finnországban készülnek elbűvölni a közönséget. Az énekesnőt most egy népszerű brazil újságíró kapta mikrofonvégre, aki nem kertelve azonnal fel is tette nagy kérdést az énekesnőnek, mégpedig, hogy milyen érzés volt ismét Marcóval énekelni Andrew Lloyd Webber népszerű alkotását?

„Nagyon megható volt, hogy  18 év után ismét vele énekelhettem el ezt a dalt. A múltban annyiszor előadtuk már közösen, hogy most, ennyi év után is úgy érzem, mintha mindig együtt énekeltük volna. Imádnivaló pillanat volt. Nem volt bennünk stressz, sem pedig feszültség, mindössze öröm és boldogság. Ezt a csodálatos élményt egyébként napokon belül megismételjük majd Finnországban is.” – fogalmaz.

Dead To The World, Planet Hell, Wish I Had An Angel, Feel For You, Beauty Of The Beast – csak néhány dal, amit Tarja és Marco közösen adott elő a Nightwish kötelékében. Na de az énekesnőnek mely alkotás a legfőbb kedvence?

„Számos dalt énekeltünk együtt, de nekem mindig is a Fantom lesz a kedvencem, mivel ez a dal az oka annak, hogy ma énekes vagyok, és hogy egykor minden létezőt meg akartam tanulni az operás énekről. Számomra igazán különleges élmény volt, amikor felvettük a dalt a Nightwish-sel, hiszen személy szerint nekem nagyon sokat jelent. A dallal járó vokális kihívás egyszerűen elképesztő, én pedig szeretem kihívások elé helyezni magam.” – közli büszkén és lelkesen.

Függvényében annak, hogy idén ünnepli boltokba kerülésének 25. évfordulóját a Nightwish második nagylemeze, az Oceanborn, a banda alapító-énekesnője most arról is elárult egy s mást, hogy milyen hangulat uralkodott a csapatban, amikor rögzítették a zenekar számára fordulópontot hozó korongot.

„A lemez elkészítése meglehetősen megterhelő folyamatnak bizonyult mind a zenekar számára, mind számomra, mint énekes. Csodálatos lemezt szerettünk volna kiadni, hiszen a pályafutásunk elején egyikünk sem számított arra, hogy szerződést kapunk egy olyan kiadótól, amely hisz bennünk, tehát nagyon szerencsések voltunk a debütáló lemezünkkel. Mindez persze óriási nyomást gyakorolt ránk, hiszen nagyok voltak az elvárások velünk szemben.” – nyilatkozza.

„Akkoriban még a tanulmányaim elején jártam, és még fogalmam sem volt arról, hogy miként használjam a hangom a lemezen szereplő dalokhoz. Emlékszem, hogy a felvételek közben sokat sírtam a stúdióban, támogatást vagy segítséget pedig egyetlen bandatagtól sem kaptam, valójában mindennek pont az ellenkezője történt. Szóval, nem mondanám, hogy jól éreztem magam a lemez felvétele közben.” – vallja.

ob18_0.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása