Hamarosan debütálhat Alissa White-Gluz szólólemeze!

px6tn5vttthfmay9uljbjj.jpg

Alissa White-Gluz még 2017-ben újságolta el első szólólemeze érkezését, a rajongók pedig azóta is türelmesen várják a korong megjelenését. A kanadai énekesnőt az utóbbi időben az Arch Enemy foglalta le, hiszen a formáció a nyár folyamán fogja publikálni visszatérő nagylemezét, amely a Deceivers elnevezést kapta.

Az énekesnő most egy interjúban mesélt arról, hogy miközben az Arch Enemy új lemezén dolgoztak, nem kockáztatta meg azt, hogy távol legyen a csapattól, – hiszen a formáció Svédországban és Németországban egyaránt munkálatokat folytatott – s ezért Dél-Németországban telepedett le, elkerülve azt, hogy a két ország közötti ingázás következtében esetleg ne tudjon visszatérni az adott helyszínre.

„(...) Béreltem egy autót, Dél-Németországban pedig találtam egy kisebb otthont is; egy teljes évet ott töltöttem. Összehoztam egy kis stúdiót is magamnak, majd folytattam a munkát a szólóanyagommal kapcsolatban.”

– mesélte, mintegy kiemelve, hogy munkamániás lévén szólólemezéről sem feledkezett meg.

A vokalistától természetesen azt sem voltak restek megkérdezni, hogy van-e némi esély arra, hogy még idén megjelenjen várva várt alkotása...

„Pontosan ezen dolgozom, de ez jóval a Deceivers után fog megjelenni. Az embereknek egyelőre az Arch Enemy lemezére kell a legjobban várni.”

– tette hozzá.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása