Tudtad? Eredetileg Tarja énekelt volna az Avantasia Metal Operáján!

collage55.jpg

Tegnap jelent meg az Avantasia extrahosszú címmel rendelkező, vadonatúj nagylemeze, az A Paranormal Evening with the Moonflower Society. Noha a korong mindössze egynapos, máris kirobbanó sikernek örvend, ami nem is olyan meglepő, hiszen az Avantasia gyakorlatilag képtelen elbotlani bármit is csinál.

A kezdetek óta számos énekes megfordult már az Avantasia dalaiban, gondoljunk csak az alapembernek számító Michael Kiskére vagy mondjuk Sharon den Adelre. A vadonatúj korongon két dalban is közreműködik Floor Jansen, így most egy interjú során Tobias Sammet szemben is találta magát a kérdéssel, miszerint el tudná-e képzelni Simone Simons és Tarja Turunen kettősét az Avanatasia-lemezeken valamikor a közeljövőben.

„Ilyesmit sosem tervezek meg előre. De tudod mi a vicces? Visszagondolva, amikor a Metal Operát csináltam, Tarját is meghívtam. Arra már nem emlékszem, hogy konkrétan mely dalról szólt a megállapodás. Sharon akkoriban meglehetősen ismeretlen volt – ez egyébként 1999-ben történt. Nem ismertem a munkáját. A lemezkiadónk említette a Paralysis nevezetű bandát, amellyel akkoriban dolgozott. Megtetszett a hangja és úgy döntöttem felhívom.” – vallja be a zenész.

„Ekkor visszamondtam a Tarjával kötött megállapodást, amit soha az életben nem terveztem. Napjainkban két csodás énekesnőm van az Avantasiában, Adrienne Cowan és Ina Morgan. Remek énekesnők, megérdemlik a helyüket a lemezeken is. Simone és Tarja is csodásak, de nem tudok mit mondani, semmit sem tervezek meg előre, tehát nem tudom megmondani, hogy mi lesz. Minden, amit csinálok a véletlen műve, spontán történnek velem dolgok. Vannak ötleteim, amiket megvalósítok és ennyi. Cseppet sem vagyok olyan szervezett, mint ahogy azt az emberek gondolják!” – tette hozzá nevetve.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása