Doro: „Valószínűleg a színpadon ér majd a vég”

gettyimages-86436104-2048x20480.jpg

Pénteken, október 27-én jelenik meg a pályafutásának negyvenedik évfordulóját ünneplő Doro Pesch vadonatúj nagylemeze, ami stílszerűen a Conqueress – Forever Strong And Proud címet viseli. Az énekesnő már több nótát is megosztott felvezető gyanánt, pénteken pedig kisfilm útján érkezik a Rob Halforddal újragondolt Bonnie Tyler-bombasláger, a Total Eclipse Of The Heart.

A német legenda most egy vadonatúj interjúban nyilatkozott többek között az új lemez kapcsán, ám a mély interjúból kiderült, hogy az énekesnő számára a nyugdíjazás, mint olyan tabu, egyúttal azt is elmondta, hogy miért nem ment soha férjhez és miért nem születtek gyermekei.

„A nap 24 órájában új dalokon, lemezeken, turnékon és fesztiválokon jár az agyam. Számomra nem létezik más. Habár lovak mellett nőttem fel, és hiányoznak is az életemből a házikedvencek, 24 éves koromban meghoztam egy döntést. Egy nap felébredtem és azt mondtam: »Oké, ma meghatározom a prioritásaim. « Ekkor vált világossá számomra, hogy csak a zenének szeretnék élni, és semmi másnak.” – nyilatkozza.

„Azelőtt azt hittem azt szeretném, ha lennének lovaim, kutyáim, esetleg férjem és gyerekeim is, viszont döntenem kellett. (...) Ez az oka annak, hogy soha nem mentem férjhez, nincsenek gyerekeim, viszont itt vannak nekem a rajongóim – mi együtt olyanok vagyunk, mint egy nagy család.” – vallja.

Az énekesnő korábban már többször is hangoztatta, hogy saját belátása szerint visszavonulni nem fog, ugyanis ha rajta múlik a színpadon fogja utolérni a vég.

„Szerintem életem végig ezt fogom csinálni. Valószínűleg a színpadon ér majd a vég. Imádom ezt, és amíg az emberek eljárnak a koncertjeimre, én itt leszek, és nem számít, hogy öt embernek éneklek vagy 5000-nek.” – kommentálja.

Fotó: ©Getty Images/ Steve Thorne

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása