Cristina Scabbia: „Manapság az egyetlen szerencsém az, hogy olasz vagyok"

gettyimages-932817908-2048x20480.jpg

Az előző évvel ellentétben, idén már megrendezésre került az Eurovíziós dalfesztivál, aminek győzteseként egy olasz rockbanda, a MÅNESKIN  lett a dobogó legfelső fogának helyezettje – ezzel harmadik alkalommal szereztek győzelmet Olaszországnak.

A norvég névvel futó zenekarnak természetesen az olasz metálzenészek gőzerőkkel szurkoltak, így például Alessandro Conti (Twilight Force, Trick Or Treat, ex-Luca Turilli's Rhapsody), Cristina Scabbia és a Lacuna Coil többi tagja is a közösségi médián keresztül buzdította a zenekart és a fanokat is egyaránt.

A Lacuna Coil frontasszonyát most bővebben is kifaggatták vélemény nyilvánítás gyanánt, aki elárulta, hogy bár nem ugrál az Eurovízióért, egy véletlennek köszönhetően végig kísérte hazájának győzelmét, büszkeségét pedig több ízben is kifejtette.

Általában nem nézem az Eurovíziót. Azt kell mondjam, hogy a minap volt az első alkalom, amikor belenéztem. A véletlen műve, hogy pont azon az estén néztem, amikor Olaszország megnyerte.

– vallotta.

(...) Nagyon boldog vagyok, hogy nyertünk. És azért mondom, hogy nyertünk, mert rengeteg olyan üzenetet kaptam, amiben azt írták «gratulálok, nyertél». Reagálni sem tudtam rá. Manapság az egyetlen szerencsém az, hogy olasz vagyok, és hát te jó ég Olaszország megnyerte az Eurovíziót!

– ecsetelte, a teljes beszélgetés alább tekinthető meg. 

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása