Agyvérzéséről vallott Tarja

996bbd62e764e71cad8a029f484249.jpg

Tavaly került az üzletek polcaira a finn énekesnő első kötete, ami a Singing In My Blood címet kapta. Az énekesnő temérdek történetet megoszt az olvasókkal, így vagány gyermekkorával kezdődően egészen a sikerhez vezető úton át minden-minden napirendre kerül az olvasmány hasábjain – kivétel nélkül.

Az ex-Nightwish-énekesnő ugyanakkor a könyvében mesél először arról a szörnyű időszakról, amikor 2018-ban stroke-ot kapott. Az énekesnő hét pecsétes titokkén őrizte a történteket, most azonban úgy döntött, hogy megosztja a fanokkal tapasztalatait, hogy ő miként élte meg a váratlanul jött eseményeket.

„Szerencsére nem voltak maradandó következményei, viszont hatással volt rám. Körülbelül egy évembe telt, mire teljesen felépültem. Őszintén mondom, hogy nagyon féltem. Minden egyes nap erre gondoltam. Maga a félelem borzalmas volt, hiszen a másodperc töredékében ráébredtem, hogy mindent elveszíthettem volna.”

– magyarázta.

Kértem segítséget, ráadásul hetente beszéltem egy mentorral is. Hatalmas megrázkódtatás volt, amikor megtudtam, hogy agyvérzésem volt, hiszen egészségesen éltem, és nagyon vigyáztam magamra.

– tette hozzá.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása