Charlotte Wessels retteg attól, hogy új bandája legyen

13298013_1637927579861179_2133064229_n.jpg

Charlotte Wessels élete fenekestül felfordult, amikor tavaly bejelentették, hogy voltaképp feloszlik a Delain. A banda fedélzetéről az alapító Martijn Westerholt kivételével mindenki távozott, majd kiderült, hogy a zenész szólóban folytatja. Időközben kirobbant a kicsit sem váratlan bomba, miszerint a Delain továbbra is teljes értékű bandaként tengeti a mindennapokat, több korábbi tag is visszatért, emellett Diana Leah személyében új énekesnőre leltek, aki hamar belopta magát a rajongók kegyeibe.

A csapat egykori arca, hangja és egyben megtestesítője, Charlotte sem vesztegette idejét, hiszen még  a Delain-ben töltött időszakban elkezdett saját dalokkal előrukkolni, mára pedig már két szólólemezt küldött a boltok polcaira. Az énekesnő most a Metal Hammer riporterével beszélgetett, melynek során többek között az Afkicken című dal kisfilmjéről is szó esett, mely kisfilmben egyébként az énekesnő búcsút intett folyton kaméleon-színekben pompázó hajkoronájától.

Az énekesnő első sorban szólókarrierje alakulásáról mesélt, ami hozzá hasonlóan egy igen színpompás gyökerekkel rendelkező folyamat.

„Amikor elkezdtem megjeleníteni a dalaimat Patreonon, még nem esett szó a banda feloszlásáról. Itt voltak ezek a dalok, amelyek eltértek a Delain dalaitól, és szerettem volna helyet biztosítani nekik. Ha nem lett volna az a platform, amikor feloszlott a zenekar, akkor egészen biztosan nem szedtem volna össze magam ilyen gyorsan. Valószínűleg egy fekete lyukba estem volna, mivel ez cseppet sem volt kellemes időszak. Örültem, amiért azt mondhattam: « Rendben van, akkor most már  teljes mértékben erre fókuszálok. »” – mondja a szólókarrier kapcsán.

Az énekesnő elmondta, hogy bár jó érzés számára, hogy a koncerteken Delain-beli társai mellett állhat színpadra, de ettől függetlenül nem merne belevágni egy új banda alapításába!

„Az elején kicsit féltem, mivel azt hittem, hogy ha újra együtt csinálunk valamit, akkor az már olyan mint egy zenekar. Aztán meg... ideges voltam, mert ha zenekarod van, akkor újra eljöhet a nap, amikor feloszlik. Lehet, hogy furcsán hangzik, de megtisztelő, hogy a srácok el akarták játszani a dalaimat. Ez igazán szívmelengető volt.” – vallja.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása