Floor Jansen: „A zene a mindenem”

277585763_7300059396703405_3681522827032355246_n.jpg

Hatalmas az izgalom Floor Jansen háza tájékán, ugyanis az énekesnő nemrégiben publikálta első szólódalát, a Fire című szám képében. A nóta hatalmas sikernek örvend a célközönség körében, függetlenül attól, hogy a holland pacsirta önálló előadóként kerüli a metált és inkább sokszínűségére hagyatkozik.

Nemrégiben az is kiderült, hogy az ex-After Forever-énekesnő teljes lemeze 2023 elején várható a Warner Music Group által forgalmazott ADA kiadó gondozásában. A várva várt korongról további információ egyelőre nem áll rendelkezésre, annyi viszont biztos, hogy műfajilag a pop-rock képviseletében tündököl.

Floor hamarosan Hollandiába tesz látogatás, ennek fényében egy hazai lap kapott is az alkalmon és mikrofonvégre kapta az énekesnőt, aki egy hosszas interjúban mesélt egy s mást. Többek között elárulta, hogy bár tiszteli a fizikai formátumban megjelent alkotásokat, számára sokkal kényelmesebb, ha streamelhet.

„Főleg praktikus oka van annak, hogy nem vásárlok bakelitlemezt. Sokat utazom, és ha mindenhol szeretnél zenét hallgatni, akkor a streamelés a legkényelmesebb. Ezen kívül, sosem voltam igazi gyűjtő – semmiben.” – fogalmazott.

a377cd3f05ebe521d1cc2a4278a48dd0.jpg

„Szeretem a fizikai terméket, emlékszem, tinédzserként gyakran jártam lemezboltba, hogy felfedezhessem a zenét, és hogy más rajongókkal beszélgessek. A zene a mindenem, a zenehallgatást pedig a lemezboltban tanultam meg. Ez persze teljesen más élményekkel gazdagít mint a stream.” – elmélkedett a folytatásban.

Na de mi a helyzet az énekesnő újdonságával?

„A járvány idején, elég időm volt ahhoz, hogy magam köré gyűjtsem a legmegfelelőbb embereket. Fontos kérdés volt, hogy 2022-ben egy kialakult rend tagjaként, hogyan adsz majd ki új, és egyben valami mást [lemezt]. Hatalmas munka volt, ahol én voltam a pók a hálóban. A zenétől egészen a borítóig, mindent amit látsz és hallasz, azt én és az engem körülvevő fantasztikus csapatom készítettük.” – magyarázta.

„A B oldalon a The Phantom Of The Opera koncert változata hallható, egy Henk Poorttal készített duett, amit a Beste Zangersben énekeltünk. A felvétel pedig az amszterdami koncerten készült.” – tette hozzá.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása