Doro Pesch: „Ha nincsenek a rajongóim, valószínűleg végzek magammal"

106203541_2996214420432870_1720498999473124452_n0.jpg

A közelmúltban adott egy megindító interjút Doro Pesch – tette mindezt a Waste Some Time with Jason Green legutóbbi epizódjában. A folyton vidám metálkirálynő először nyílt meg komor időszakával kapcsolatban, ugyanakkor elárulta, miként sikerült felülkerekedni a problémákon, ahogyan azt is, hogy tervezte-e valaha sorokba önteni mindazt, amit átélt.

„Egyszer elkezdtem könyvet írni, de nem bírtam tovább. Aludni sem tudtam, rémálmaim voltak. Ha jobban belegondolunk az igazságba, ember, ez rosszabb mint egy horrorfilm. Aztán arra a következtetésre jutottam, hogy inkább tovább lépek.”

– fogalmazott.

Az énekesnő olyannyira kikészült, hogy a vele együttműködő újságíróval is közölte: elege van és nem szeretné folytatni a könyvét.

„Szívesebben gondolok a pozitív dolgokra. De persze az emberek hallani szeretnék ezeket az intenzív történeteket. Talán, ha már nem turnézok, akkor újra megpróbálom. Valószínűleg terápiára lesz szükségem, miután megírtam. Vagy nektek miután elolvastátok. Valóban hihetetlen. Néha fogalmam sincs arról, hogyan éltem túl mindezt. Minden létező megtörtén velem, amit csak elképzelsz.”

– folytatta, hozzátéve:

„Néha megfordul a fejemben, hogy ha nincsenek a rajongók, vagy a szeretteim – beleértve a rajongókat is –, akkor nagy valószínűséggel végzek magammal. Szörnyen rossz volt. Már nem láttam többé a fényt az alagút végén. Fogalmam sem volt arról, hogyan változhatnának jobbra a dolgok.”

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása