Doro: „Jó érzés, hogy tisztelik a női zenészeket”

gettyimages-86436111-2048x20480.jpg

Október 28-án csapott egy fergeteges jubileumi show-t Doro Pesch, aki egy nappal korábban, október 27-én dobta piacra vadonatúj nagylemezét, a Conqueress – Forever Strong And Proud képében. Kritika ITT.

Az énekesnő óriási parádét rendezett szülővárosában, Düsseldorfban, a koncerten ugyanis vendégek is tiszteletüket tették. A régenskirálynő összetrombitálta a metal különböző uralkodónőit, így fellépett vele a Nightwish torka, Tarja Turunen, az Arch Enemy frontasszonyai Angela Gossow, illetve Alissa White-Gluz, de színpadra lépett még Jennifer Haben a Beyond The Black énekesnője is.

Tekintve, hogy Doro immáron 40 éve van a pályán, a Rapture Radio okkal merte feltenni a kérdést, hogy mégis milyen hatással van rá, amikor közlik vele, hogy az ő hatására kezdett el valaki zenélni.

„Igen, nos nem is tudom. Én mindig csak azt tettem, amit igazán szeretek, tulajdonképpen nem is igazán voltam tudatában ennek, viszont nagyon jól esik, amikor azt mondják, hogy »megnéztük az All We Are klipjét, és mi is bandát alapítottunk«. Igen, rengeteg a nagyszerű nő mostanság. Valójában ez az oka annak, hogy annyi nő megfordul a koncertjeinken. Én mindenkivel jóban vagyok. Támogatjuk egymást, ha valakinek tanácsra van szüksége, mi ott vagyunk és segítünk. Mindenkivel nagyszerű egyben mély barátságot ápolok. Ez a legjobb az egészben. Szeretem, amikor az emberek olyasmit csinálnak, amit igazán szeretnek.” – fogalmaz

„Számomra csak a zene létezik, éppen ezért jó érzés látni, hogy ennyi nagyszerű és tehetséges női zenész és énekes van a pályán. Régen, a 80-as években meztelen nők táncoltak a klipekben, ami mondhatni nem volt túl tiszteletteljes. Igen, sexik voltak, jól mutattak, de napjainkban már sokkal több tiszteletet tanúsítanak a női zenészek felé, ami igazán boldoggá tesz.” – tette hozzá.

Fotó: ©Getty Images/ Steve Thorne

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása