Kínos! Kisfia barátai kiköpik Simone Simons ételeit

gettyimages-873387796-2048x2048.jpg

Simone Simons sosem arról volt ismert, hogy elhallgat dolgokat a nyilvánosság elől, hiszen már oly sokszor hallhattunk tőle jobbnál jobb történeteket, hogy szinte már számon sem lehet tartani őket. A holland vokalista a közelmúltban volt vendég a The Charismatic Voice nevezetű YouTube-csatornán indított beszélgetős sorozatban, a diskurzus során pedig még az eddigieknél is furcsább sztorikkal bombázta a nagyérdeműt.

Az énekesnő többek között elárulta, hogy amikor kisfiával volt várandós, férje, Oliver Palotai gyakran megfordult a konyhában, ezzel is kedveskedve feleségének, aki a rosszulléteknek köszönhetően sajnos nem mindig volt lenyűgözve a készülő ételtől.

„Amikor terhes voltam, nem tudtam elviselni a férjem tésztájának az illatát. Hánynom kellett tőle, át is kellett mennem a hálóba. Általában sosem eszem krumplit és hamburgert, a terhességem során viszont rengeteget ettem! Most már vegetáriánus vagyok. Mi több, a terhességem alatt 20 kg-t híztam. Egy 4 kg-s baba volt bennem. Azt hiszem, hogy kettőnk helyett ettem! Tudom, hogy nem lett volna szabad, de nem akartam diétával kockáztatni a várandósságom.” – mondja Simons.

Simone köztudottan csakúgy mint a színpadon, a konyhában is otthonosan mozog, ilyenkor persze amellett, hogy jobbnál jobb falatokat készít, igyekszik hangsúlyt fektetni az egészséges táplálkozásra is. Az énekesnőnél persze vendégek is gyakran megfordulnak, hiszen kisfiához rendszeresen eljárnak a kispajtások egy kiadós játékos délutánra, Simone pedig igazi anyuka módjára rendre gondoskodik arról, hogy a gyerekeknek folyton tömve legyen a pocakjuk, noha ez sem mindig a tervei szerint alakul.

„Tipikus holland nő vagyok, aki szereti az édesgyökerek. Ez nagyon jellemző a hollandokra, viszont nem mindenki szereti. A fiam félig holland, félig pedig magyar és német. Németországban született, viszont szereti az édesgyökeret. A többi gyerek kivételével, akik hozzánk járnak játszani, amint megérzik, rögvest kiköpik! Tudom, hogy az Egyesült Államokban túlságosan is édesnek tartják, én azonban imádom.” – vallja.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása