Nyílt levél Floor Jansentől: „Mellrákom van”

290309452_589184585901731_8589267076878814510_n.jpg

Kicsit sem könnyű most Floor Jansen élete, az énekesnő ugyanis egy nyílt levelet idézett rajongóihoz, egy borzalmas hírrel a tartalmában!

„Az élet olykor tele van hullámvölgyekkel. Örömömre szolgál, hogy számos sikert meglovagolhattam és ezeket megoszthattam veletek a közösségi médián keresztül, számos show keretein belül, egész pályafutásom során.” – kezdi levelét az énekesnő.

„Most egy újabb hullám ért utol. Egy kevésbé jó. Mellrákom van. Kicsivel több mint két hete diagnosztizálták, holnap pedig megműtenek, hogy eltávolítsák a daganatot. A helyzetem egész jó!!! Úgy fest, hogy ez nem egy agresszív rák, és még csak nem is terjedt el. Megtarthatom a mellemet, a műtét után pedig rákmentes leszek, plusz három hónappal a műtétet követően sugárkezelésre lesz szükségem. (...) Maga a rák szó elég sokkoló. Mindaz, amit az életben fontosnak találtál, még a diagnózis előtt, az egyetlen perc alatt gyökeresen megváltozik.” – mondja.

„Most csak újra egészséges szeretnék lenni. Látni akarom, ahogy a lányom nővé érik; Élni akarok! Ennek a diagnózisnak az a legszörnyűbb része, hogy azt hittem, egészséges vagyok! Nem éreztem a rákot, nem tudtam, hogy ott van amíg negyven pluszos nőként el nem ment a szokásos szűrővizsgálatra. Ha nem mentem volna el, akkor a daganat észrevétlen marad. Egy év múlva sokkal nagyobbra nőhetett volna. Ez a gondolat késztetett hát arra, hogy megosszam veletek a történetem.”  – folytatja szívszorító üzenetét, felszólítva mindenkit arra, hogy járjanak rendszeresen vizsgálatra, hiszen életekről van szó!

„Ha minden a tervek szerint alakul, akkor még időben visszatérhetek a Nightwish európai turnéjára, ami november 20-án indul! Optimista vagyok, hiszen jók az esélyeim! Ígérem, hogy vigyázni fogok magamra! Köszönöm, hogy elolvastad a levelem!” – tette hozzá bizakodva.

Mielőbbi gyógyulást kívánunk a szerkesztőség nevében! Kitartás Floor!

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása