Wintersun: Több, mint tíz év után elkészült a Time II!

wintersun_2012b_png0.jpg

Jari Mäenpää kivételével gyakorlatilag mindenki elengedte már a gondolatát annak, hogy valaha is elkészül a Wintersun Time II című nagylemeze, amely a 2012-es Time I folytatása. A zenekarnak már a Time I felvételeivel is gondjai akadtak, az eredetileg 2006-ra tervezett lemez, ugyanis 2012-ben került megjelenésre, míg a folytatás 2014-ben érkezett volna. A csapat egy időre szögre is akasztotta a Time II munkálatait, helyette 2017-ben kiadták a The Forest Seasons elnevezésű kiadványt.

2022 májusában egy rendkívüli hírrel árasztották el közösségi oldalaikat, bejegyzésükben ugyanis elárulták, hogy minden eddiginél jobban ráfeküdnek a lemezkészítés folyamatára, ugyanis mindösszesen 5 nagylemez tervei kerültek asztalra – köztük szerepel természetesen régóta várt Time II is.

A finn zenekar most egy igazán fantasztikus hírrel indította a 2024-es évet, ugyanis kiderült, hogy elsőként a Time II lemez fog boltokba kerülni, amely hivatalosan is 100%-os formát öltött, bővebb információkkal azonban csak később fog szolgálni a zenekar.

„Ez a lemez volt életem legnagyobb kihívása, még én is meglepődtem rajta, hogy végre elkészült” – fogalmazott Jari.

„Végre ez a nap is eljött: elkészült a Time II! Nem is lehetnék boldogabb!” – tette hozzá Jukka Koskinen.

„Azt hittem, hogy ez a nap már sosem fog eljönni, és amikor Jari megüzente, hogy a Time II mégis elkészült, én továbbra sem fogtam fel, hogy a számos akadály és kihívás ellenére végre elkészült a lemez. Több, mint boldogság, amit most érzek.” – újságolta Kai Hahto

„Hűha, azt hiszem Jari most mindannyiunkat meglepett. Boldogsággal tölt el, hogy annyi év után végre készen áll a megjelenésre a lemezre.” – jelentette ki Teemu Mäntysaari.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása