Tatiana Shmayluk: „Nincs ihletem az íráshoz”

jinjer-2024-by-lina-0.jpg

2021-et írtak a naptárak, amikor utoljára Jinjer-album került az üzletek polcaira. A Wallflowers című lemez óriási sikereket zsebelt be mind a fanok, mind a kritikusok tollából egyaránt, a zenekar tervei közt azonban egyelőre nem szerepel az utánpótlás megalkotása.

„Bevallom, még semmit sem kezdtem írni az új lemezre. Azt hiszem, hogy ebben az évben megszenvedem a dalszerzést. Jelenleg 99 problémát kell megoldanom – adók, személyes ügyek. Őszintén szólva, egyáltalán nincs ihletem az íráshoz.” – mesélte a Metal Hammernek az énekesnő.

Noha az új lemez egyelőre nem került terítékre, szó sincs arról, hogy a zenekar unatkozna, hiszen továbbra is lázasan turnéznak, sőt, rövidesen egy koncertlemezzel is előrukkolnak, amely a Live In Los Angeles címet viseli.

Az énekesnő egyébként korábban már mesélt Hammernek arról, hogy az orosz-ukrán háború teljesen megbénította a dalszerzés terén:

„Könnyedén írhatnék dalokat a háborúról, mivel most amúgy sem történik más körülöttem. De, amikor elkezdtem, teljes mértékben megsemmisültem, megbénult a kreativitásom. Képtelen vagyok erről írni. Továbbra sem tudom feldolgozni. Azt hiszem, hogy ez akkorra trauma, amelynek feldolgozása akár évekbe is beletelhet, nemcsak nekem, hanem alapvetően az emberiségnek. Ukrajna polgárai, és az áldozatok végett gondolom most azt, hogy még nem jött el az ideje annak, hogy újabb háborús dalt írjak.” – vallotta, hozzátéve, hogy a mindennapi élettel járó stressz sem segíti előre az új lemez folyamatát:

„Mondhatni, bizonyos szempontból mégis van bennem ihlet –  nagyon sok dalt tudnék írni a stresszről, ebben viszont semmi költői nincs. Teljesen kikészíti a művészeket. Bárcsak lenne valaki, aki megoldaná helyettem a problémáim, hogy én csupán a szép dolgokra koncentrálhassak.” – tette hozzá. 

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása