Feloszlás szélén a Débler?
Bizonytalan a zenekar jövője...

166224312_3910216305692464_2649234188616268910_n0.jpg

Napok óta tornyosulnak a fekete felhők a Débler háza táján, ugyanis a napokban Alex García bejelentette távozását. Nem is kellett sokat várni a további érvágásra, ugyanis nyilatkozatát követően, testvére is hasonlóképp közölte távozását a csapatból, amit egyébként ők alapítottak még a középiskolás éveik alatt.

A formáció idén már átesett egy tagváltáson, ugyanis márciusban a hegedűért felelős Daniel Fuentes hagyta maga mögött társait, aki azóta már a Lèpoka sorait erősíti. 

Alex és Sergio egyaránt arról beszéltek közleményükben, miszerint Dani távozása volt az első jele annak, hogy már nincs meg a kellő összhang a csapaton belül, mindazok ellenére sem, hogy már javában elkezdték új lemezük munkálatait. 

Óriási csapás volt, amikor Dani távozott a csapatból, mert ez több volt mint egy kilépés, ez annak a jele volt, hogy már nincs minden rendben, én viszont ezt nem akartam észre venni, mindössze fenn akartam tartani a csapatom.

– fogalmazott Alex.

167886646_1350663788626332_3999132951287171241_n.jpg

Teljes mértékben tisztában vagyok azzal, hogy a sorsot néha nem az ember befolyásolja, és történjék bármi, nem lehet mindig nyerni, ma rajtam volt a sor, hogy veszítsek és ezért el kell hagynom a zenekart, amit a bátyámmal 16 évvel ezelőtt alapítottunk a középiskolában.

– folytatta.

Sosem gondoltam volna, hogy egyszer meg kell írnom a távozásom a zenekarból, amit jómagam hoztam létre, az élet viszont néha rákényszerít arra, hogy meghozzunk egy ilyen döntést.

– tette hozzá.

collage223.jpg

Nem szeretem sem a búcsút, sem pedig a találgatásokat, ezért is tudatom veletek, hogy logikus módon én is kilépek a zenekarból. Számomra így már nincs értelme folytatni, először Dani nélkül, most viszont a bátyám nélkül.

– kezdte sorait Sergio García.

Egy ideje a zenekar már nem olyan mint amilyennek megálmodtuk, és pont ezért gondolom azt, hogy ha nincs egyetértés, akkor nem érdemes tovább fáradozni, ki kell lépni. Tovább tartott a távozásom, mint gondoltam, hiszen nem könnyű feladni, miután a fél életem benne van, a legegészségesebb azonban mindenki számára az lett volna, ha Dani után én is rögtön távozom, mivel mindig azt mondtuk, hogy mi öten vagyunk a Débler. Eléggé dühít, hogy végül így végződött, de ez van.

– fogalmazott.

A srácok amellett, hogy köszönetet mondtak a fanoknak és Txus Di Fellatio-nak, leszögezték, hogy bizonytalan ideig eszük ágában sincs hangszerhez nyúlni, tehát gyakorlatilag visszavonulnak. A Débler sorsa ezzel persze megpecsételődött, hiszen egyre kilátástalanabb a hogyan tovább, különösen, hogy a dalok 90%-át a García tesók jegyzik. 

Rubén Kelsen, a zenekar énekese, egy a közösségi oldalain közzétett videóban kért nyugalmat a fanoktól, egészen addig amig dűlőre nem jutnak a hogyan továbbal kapcsolatban. 

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása