Angela Gossow: „Üzleti partnerként nincs jó hírnevem”

gettyimages-119056558-2048x2048.jpg

Angela Gossow a német Metal Hammernek nyilatkozott többek között arról, hogy mennyiben változott meg az élete, miután 2014-ben búcsút intett az éneklésnek, ezzel átadva az Arch Enemy frontasszonyi posztját Alissa White-Gluznak. Angela természetesen nem tűnt el végleg a zenei pályáról, ugyanis munkáját menedzserként folytatja, saját bandáján kívül, még az Amaranthe útját is ő pátyolgatja.

A német nyelven íródott diskurzus megannyi érdekességet górcső alá vet, ezek közül került nyilvánosságra most néhány esemény, amit mi is érdekesnek találtunk.

Lassan tíz éve már annak, hogy Angela utoljára mikrofont ragadott, ez idő alatt pedig hatalmas fordulatot vett az élete, na de mégis mennyire?

„Természetesen hatalmas fordulatot vett az életem, különösen azóta, hogy már nem a bandában vagyok, hanem a háttérben dolgozom. Habár: 2008 óta a munkám 50 százalékban a menedzselésre terjed ki. Minden sokkal intenzívebb és egyszerűbb lett, mivel több időm adódott arra, hogy belemásszak a részletekbe, bővítsem az együttműködéseinket, emellett a tudásomat is aktívan bővíthetem.” – mondja a negyvenhétéves énekesnő.  

„Néhány dolog a magánéletemben is megváltozott. Az elmúlt évtizedben két gyermekem is született, ezért sokkal korlátoltabb lettem, és nyitottam egy teljesen új fejezetet. Már nem én vagyok az első az életemben, hanem mások, és ez nagyon jó nekem.” – tette hozzá.

gettyimages-135142969-2048x2048.jpg

Angela hosszú időt töltött a pályán, így nem vitás, hogy megannyi tapasztalat ráragadt, ezekből tanulva pedig sokkal bölcsebb a hozzáállása egy-egy dologhoz.

„Azt, hiszem, hogy a legtöbb férfival szemben az a legnagyobb előnyöm, hogy tudom milyen mozgásban lenni – fizikailag, ugyanakkor mentálisan is. Amit a zenekarok olykor kihagynak: gyerekeik születnek, a nagyszülők elhunynak, a szülőket baleset éri, neked pedig el kell döntened, hogy visszamész-e vagy sem. Ez elszomorító. Én megértem mindezt, ahogyan azt is, hogy a heti hét fellépés miért túl sok.” – osztja meg gondolatmenetét, hozzátéve, hogy:

„Amikor a középpontban állsz, és elő kell adnod 90 percnyi pofátlan zenét, muszáj szünetet tartanod, még a turnék között is, mindezt azért, hogy az emberek hazamehessenek és rendezni tudják az életüket. Üzleti partnerként nem feltétlenül állok jó hírben, mivel kemény vagyok és sokat elvárok. A bandáimmal viszont nagyon kedves vagyok.” – vallja.
arch_enemy_2012_photo_promo-sm_02.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása