Hoppá! Kiderült, mikorra várható Tarja új lemeze!

noname55685655.jpg

December 2-án élete első válogatáslemezével lepi meg a fanokat Tarja, aki egy vadonatúj dallal is kedveskedett a fanoknak. Noha az Eye Of The Storm című nóta már 2012-ben elkészült – és eredetileg az énekesnő Colours In The Dark című lemezén került volna elhelyezésre – Tarja úgy gondolta, hogy a dal egy sokkal különlegesebb alkalomra vár, ami most el is érkezett.

Mindeközben az énekesnő köztudottan – szokásához hűen – több lemezen dolgozik egyszerre, a Sonic Perspective-nek pedig most elárulta, hogy legkésőbb mikor számíthatnak majd a fanok vadonatúj rocklemeze megjelenésére.

„Jelenleg is épp új dalokat írok a következő rocklemezemre, ötleteket gyűjtök, még nem kezdtük el rögzíteni, mivel rengeteg fellépésem van a jövő évre vonatkozóan, de mondjuk úgy, hogy 2024-ben számíthattok majd az új rocklemezemre. Mindezeken túl, több más megjelenésre kerül sor a következő évben, de ezek teljesen mások lesznek, jelen pillanatban három lemezen dolgozom egyszerre.”  – újságolta.

Az énekesnő igen fényűző karriert tudhat maga mögött, ugyanakkor felmerül a kérdés, hogy mely időszak volt a legnehezebb számára, illetve, hogy szólóelőadóként milyen mennyiségben kellett szembe nézni a kihívások tengerével?

„A kezdetek – ez valóban egy kihívásokkal teli időszak volt, mivel rengeteg nehézség nyomta a vállam, ami akkoriban normális volt. Sikeres karriert futottam be a zenekarral, amelynek sok-sok éven át voltam az énekesnője, s az, hogy egymagam kellett folytatni kicsit sem volt egyértelmű. (...) Az egyetlen dolog, amit csinálni akartam az a zeneszerzés, folytatni akartam, viszont előtte meg kellett lelnem a saját utamat, holott fogalmam sem volt arról, mi minden van bennem.” – mondja.

tarja_best-of-living-the-dream_press-pictures_copyright-earmusic_credit_-tim-tronckoe_32-720x100.jpg

„Először kellett dalokat szereznem, embereket kellett találnom, akikkel dolgozhatok, akikben megbízhatok, szóval nagyon-nagyon ideges voltam. Az első lemezem, a My Winter Storm egy teljesen új irányzat volt számomra, új producer, új zenészek, akikkel soha ezelőtt nem dolgoztam, számos dolog történt, amiken át kellett esnem. Hatalmas harcot vívtam, de végül ráleltem a saját hangomra, a saját hangzásomra és a saját stílusomra. Nem akartam, hogy mások irányítsanak, már az elején a saját kezembe akartam venni a dolgokat, ami elég nehéz volt. Most, amikor ránézek az első lemezemre, azt látom, hogy a maga módján ez egy nagyon ártatlan album, ugyanakkor ez adott nekem szárnyakat, ezért is olyan fontos számomra már a kezdetektől fogva.” – tette hozzá.

Az énekesnő arra sem volt rwst válaszolni, hogy ha visszamehetne az időben, akkor milyen tanácsokkal látná el az akkori, huszonéves önmagát?

„Senkinek se hagyd, hogy bármilyen módon bántson téged! Légy bátor, nézz szembe a félelmeiddel! Sosem voltam képes erre, tudod, nekem mindig is nehezemre esett azt mondani az embereknek, hogy »Hej, nem igazán tetszik, amit csinálsz« vagy mondjuk »Mi lenne ha ezt és ezt megváltoztatnád, mert ez nem jó, és nekem ez nem áll jól, nem tetszik«. Meg kellett tanulnom átlépni a problémákon, mivel sok mindenre rábólintottam, aztán pedig szenvedtem, és ez nem jó. (...)” – fogalmaz.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása