Nervosa: Diva Satanica elhagyta a zenekart!

divasatanica_natenemedephoto_0093-medium-600x422-1.jpg

Nagyon úgy fest, hogy a mai nap kifejezetten szomorú a metálrajongók számára, ugyanis alig néhány órája értesülhettünk arról, miszerint az olasz Temperance éléről távozik Alessia Scoletti énekesnő, most azonban már azzal is szembe kellett nézni, miszerint Diva Satanica elhagyta az új lemezén dolgozó Nervosa fedélzetét.

A formáció néhány hónapja jelentette be, miszerint távozik a dobosuk, most pedig már új frontasszonyra is szükségük van, mint kiderült immár november óta.

„Mindig nehéz ehhez hasonló posztokat írni, de szükséges, szóval csináljuk!

November óta nem vagyok már tagja a Nervosának, ennek értelmében nem is vettem részt az új album készületeiben, egyúttal nem vagyok felelős a zenekar által meghozott döntésekben sem, amik az elmúlt időszakban történtek.” – kezdte sorait az énekesnő, aki többek között spanyolul is megfogalmazta a rossz hírt.

„Az egyetlen ok, amiért ebbe a helyzetbe kerültem, az a zenekaron belüli nézeteltérés. Semmi más nem áll a háttérben, nem vagyok ellenséges senkivel, mindössze másként gondolkodom. Ez a fejezet most lezárult, ezért szeretnék köszönetet mondani mindenkinek, aki támogatott ebben az utazásban (...). Megtisztelő számomra, hogy részese lehetek a zenekar örökségének, amely számos nőt inspirált és adott nekik erőt világszerte.” – folytatta.

nervosa-destacada.jpg

„Végül, de nem utolsó sorban tisztáznám, hogy a döntésemnek semmi köze a zene és a turné iránti szenvedélyemhez, (már alig várom, hogy újra útra kelhessek!), illetőelg a másik bandámmal (Bloodhunters) kapcsolatos elköteleződéshez, ugyanis ők mindvégig támogattak engem az elmúlt években, miközben a Nervosa tagja is voltam; már dolgozunk az új lemezen és a 2023-ra vonatkozó turnéterveken.” – tette hozzá a spanyol énekesnő.

 

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása