Elina Siirala: „Sosem jutna eszembe Liv Kristine-t másolni”

429898133_945370963613764_4778480829128702198_n.jpg

Pénteken jelenik meg a Leaves’ Eyes vadonatúj nagylemeze, amely a Myths Of Fate elnevezést kapta. A formáció több előzetest is megosztott már az elmúlt hónapok során, sőt még a lemez debütálása előtt kijön majd még egy tétel, amely ezúttal is egy kisfilm kíséretében válik elérhetővé.

A zenekar énekesnőjét most Rafa Basa kapta mikrofonvégre, akivel nemcsak arról eszmecserélt a vokalista, hogy miként élte meg Liv Kristine leváltását, hanem arról is, hogy mennyi mindenben járult hozzá az új lemez készületeihez.

„Mindig emlékezni fogok az első koncertemre. Egy jakartai fesztiválon történt, mintegy tízezer ember előtt, nagyon izgultam, ugyanakkor kicsit ideges is voltam. Nem sok időm volt arra, hogy megtanuljam a dalokat, ezért folyamatosan a szövegeket bújtam. Ráadásul ezelőtt még sosem turnéztam, e tekintetben sokmindent tanultam.” – elevenítette fel az első fellépésének emlékeit.

A finn pacsirtának persze nem volt könnyű dolga, ugyanis azokat a fanokat kellett meggyőznie, akiknek Liv Kristine személye egybeforrt a Leaves’ Eyes nevével, tehát viszonylag a lehetetlent kellett megugrania. Na persze ma is akadnak olyanok, akiknek nincs Leaves’ Eyes Liv nélkül, na de vajon mit gondol erről Elina?

„Számomra ez inkább arról szól, hogy kényelmesen érezzem magam a saját kis buborékomban, az emberek pedig olyannak lássanak, amilyen vagyok. Más a hangom, más a kisugárzásom, éppen ezért sosem jutna eszembe másokat utánozni, mindent a magam módján akarok csinálni, a saját megközelítésem szerint. Tudom, hogy nem lehet mindenkinek a kedvére tenni, de összességében fantasztikusak a rajongóink.” – fogalmaz.

collage94656.jpg

A formáció új lemez a héten fog a boltok polcaira kerülni, amelynek készületeiben az énekesnő most minden eddiginél jobban kivette a részét, mint kiderült, különösen a dalszerzésben kamatoztatta a tehetségét.

„Szerintem az album sokkal inkább a szimfonikus részekre fekteti a hangsúlyt, ilyen szempontból egészen jellegzetes hangzása van. A dalok most sokkal rockosabbak, és az előző lemezekkel ellentétben most kevesebb a folk elem, amely bár továbbra is jelen van, mivel a zenekar hangzásának része, viszont sokkal organikusabban. Mindenesetre nekem nagyon tetszik, hogy az album változatos és egységes.” – meséli az album sokszínűsége kapcsán.

„Ez esetben a dalszövegek nagy részét én írtam, ezért előfordulhatnak személyesebb dolgok, habár az új lemezünk dalai sokféle témával foglalkoznak. Ezek javarészt olyan témák, amelyek arra motiváltak bennünket, hogy klipet is forgassunk hozzájuk.” – tette hozzá. 

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása