Új lemezén dolgozik a Battle Beast!

317996075_682033706610801_7828735564699330326_n.jpg

Két évnek ezelőtt jelent meg a Battle Beast legutóbbi lemeze, amely a Circus Of Doom elnevezést kapta (kritika ITT). A zenekar mindenféle túlzás nélkül, óriási sikereket ért a koronggal, amely valóságos fellélegzés volt, a 2019-es No More Hollywood Endings gyenge teljesítménye után.

A zenekar korábban már pedzegette, miszerint hamarosan lezárják a mostani fejezetet, hogy aztán megkezdhessék a következő írását, Noora Louhimo jóvoltából viszont most már komolyabb rálátást nyerhettünk arra, hogy mégis hol tartanak pontosan az új Battle Beast-lemez munkálatai.

„Számos új dolog van készülőben, többek között a Battle Beast hetedik nagylemeze is.” – fogalmaz a Chaoszine-nak Noora.

„Jelenleg új szövegeken dolgozunk, a múlt héten pedig már fel is vettem az első demóimat, habár  továbbra is folyamatban van néhány új dal. Az elkövetkezendő hetekben úton leszünk, ezzel egy időben véglegesítjük majd a dalainkat. Nálunk tulajdonképpen ez a normális, már a pandémia előtt is a turnékon írtuk a dalainkat, egyszerre turnézunk és dolgozunk az új cuccokon, aztán csak elkezdjük felvenni őket, és összeállítjuk a lemezt. Gyakorlatilag folyamatosan mozgásban vagyunk.” – fejtette ki bővebben.

Az énekesnőnek egyébként tavaly egy komolyabb egészségügyi gondja is akadt, melynek következtében sokkoló diagnózist kapott. Noora most elmondta, hogy sikeresen felépült, noha még mindig tapasztal némi fájdalmat a nyakában.

„Tavaly, október végén megrepedt a nyaki ütőerem. Fogalmam sem volt arról, hogy mi történt velem. Volt egy akusztikus koncertem, amelynek során kisebb fájdalmat éreztem, de úgy voltam vele, hogy biztos egy kis influenza vagy ilyesmi. Másnap újabb show-t csináltam, és még néhány hétig koncerteztem, mindezt úgy, hogy közben mit sem sejtettem arról, mi zajlik bennem. Nem szeretek orvoshoz járni, de amikor már aludni sem tudtam elhatároztam, hogy most már tényleg ideje elmennem egy orvoshoz. Elküldtek néhány vizsgálatra, ultrahangon is voltam, majd az orvos közölte, hogy azonnal be kell mennem a kórházba.” – vallja.

418810304_945156206965215_6918883699328467368_n.jpg

„Szerencsére nem történt szivárgás vagy ilyesmi, viszont ez könnyedén rosszabb dolgokhoz vezethetett volna, mint mondjuk az agykárosodás vagy ilyesmi. Hálás vagyok az orvosomnak, amiért beküldött a kórházba további vizsgálatokra, mivel megmentette az életemet. Ezt követően egy teljesen hónapig nem énekelhettem, nem is sportolhattam, ami nagyon nehéz volt, mert imádok énekelni és különféle dolgokat csinálni, most azonban folyamatosan mondogatnom kellett, hogy »nem, ezt nem csinálhatod«, »nem csinálhatsz semmit, csak nyugi «, egy szóval nagyon furcsa időszak volt.”  – tette hozzá, mondván orvosa figyelmeztette, hogy olykor felmerülhet némi fájdalom, de nem kell megijednie, mert ez normális.

A kényszerszünet azonban pozitív hatással is bírt, az énekesnő számára:

„Mindazonáltal jót tett ez a kis szünet, mivel nagy nehezen sikerült befejeznem az iskolát, vele együtt pedig a szakdolgozatomat. Sokáig szenvedtem az iskolai dolgaimmal, köztük a szakdolgozatommal is, amit végül sikeresen megcsináltam. Úgy voltam vele, hogy ha nem csinálhatok semmit, akkor ez az utolsó esélyem arra, hogy ezt megtegyem, és megtettem. Hiszek abban, hogy mindennek oka van.” – újságolja.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása