Körvonalazódik a Lacuna Coil új albuma

nonamelc.jpg

2019 októberében jelent meg a Lacuna Coil legutóbbi albuma, ami a Black Anima elnevezést kapta (kritika ITT). A formáció hatalmas sikereket zsebelt be a kiadvánnyal,a mi minden tekintetben az eddigi legkiemelkedőbb alkotásuk lett. A formáció egyike volt azon csapatoknak, akik számos koncertet kellett, hogy lemondjanak a pandémia végett, ugyanakkor márciusi akciójuk sem a terveik szerint sült el.

Cristina Scabbia többször is kihangsúlyozta, hogy más előadókkal ellentétben, ők ezt az időszakot  nem fogják kihasználni egy új lemez elkészítéséhez, ugyanis túlzottan negatív hatású, függetlenül attól, hogy a személyes tapasztalatok szolgálnak a nóták alapköveiként.

Nem akartuk erőltetni a karantén alatt, az, hogy otthon voltunk nem egyenlő azzal, hogy dalt is kell írnunk. Mindig is azt gondoltuk, hogy a dalszerzéshez inspiráció kell. A megélt tapasztalatokból kell szemezgetni. Legalábbis ránk ez jellemző.

– magyarázta korábban.

Az olasz pacsirta azonban bizakodóan néz a jövőbe, ugyanis a Revolver megkeresésére elárulta, hogy mostanság egyre gyakrabban gyűjtik az új album ötleteit.

unnamed_4.jpg

(...) Szeretünk együtt dolgozni. Ha mondjuk Marco és a többiek megszerzik a zenei alapot, akkor Andrea és én jövünk a szöveggel és az énekkel. Mindezt együtt csináljuk. Egyáltalán nem tetszett a tény, hogy a karantén alatt külön írjunk dalokat, csak azért, hogy kiadhassunk egy albumot. Mostanában kezdtük gyűjteni az ötleteket, mivel sokkal boldogabbak vagyunk.

– újságolta boldogan.

Semmi olyant nem akarunk, ami összefüggésben van a pandémia negativitásával... Ezért is használtam ki másra az időmet. (...) Attól féltem, hogy ha zenéléssel töltöm az időm, az negatív hatással lesz rám, és ezt nem akartam. Be szerettem volna bizonyítani magamnak, hogy a zene a fő szenvedélyem. Szeretem, amit a megélhetésem érdekében csinálok, és nagyon remélem, hogy a halálom napjáig csinálhatom. Ugyanakkor szerettem volna megmutatni magamnak is, hogy másra is képes vagyok.

– tette hozzá.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása