Marco Hietala soha többé nem kér a Nightwish-ből!

collage4579745.jpg

Marco Hietala tavaly télen közölte a világgal, miszerint húsz év után idejét látta búcsút inteni a Nightwish-nek. Mint az kiderült, a zenész éveken át komoly depresszióval küzdött, mindezt pedig több más tényező is tetézte, amikor végül ráeszmélt: elég volt!

A finn viking azóta visszavonult a nyilvánosságtól, koncertjeit is lemondta, azonban vigasz gyanánt elárulta, hogy messze nem mondott le a zenéről, amennyiben úgy ítéli meg, hogy végleg rendbe jött, biztosan elő rukkol majd a folytatással. A napokban a Northern Kingsszel lépett színpadra, mely alakulat csaknem tizenkét év után lépett újra rivaldafénybe.

Egy finn lap most alaposan kifaggatta az egykori Nightwish-hangot, aki amellett, hogy örömmel újságolta el ország-világnak, miszerint újfent édesapa lesz, azt is leszögezte, hogy nem áll szándékában visszatérni a Nightwish-be!

„Nem várom, hogy visszahívjanak. Éveken át gyakorlatilag minden nap felidegesedtem valamin. Amint volt egy nyugodt pillanatom, sötét gondolataim támadtak. Annak ellenére, hogy a banda pontosan tudta, hogy depresszióm van, gyógyszereket szedtem és terápiára jártam, nem tehettem róla, hogy fáradt voltam. Szükségesnek láttam a távozást, magam miatt és persze miattuk is.” – vallja egy év hallgatás után.

Az énekes azt is elmondta, hogy amint azt a vírushelyzet lehetővé tette volna, a Nightwish mielőbb turnéra indult volna, Hietala azonban nyomatékosan törölte az összes meghirdetett szólókoncertjét.

„Fejben eljutottam arra pontra, hogy egyszerűen nem tudtam már elviselni a gondolatot, hogy egy-másfél hónapra világgá menjek ugyanazokkal a gondokkal és feltételekkel.” – nyilatkozta, mondván már réges rég nem volt boldog a bandában, a pandémia hozta szünet azonban békét hozott számára, erről pedig nem akart lemondani.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása