Charlotte Wessels örül, amiért a Delain-fanok befogadták az utódját

collage5454654646.jpg

Charlotte Wessels neve az évek során teljesen egybeolvadt Delainnel, éppen ezért elképzelhetetlen volt már csak a gondolata is annak, hogy az énekesnő egyszer már nem lesz része a formáció történetének. A holland pacsirta – több társával egyetemben – tavaly intett búcsút Martijn Westerholtnak, aki azóta újragondolta csapata jövőjét, és új fejezetet kezdtek.

Miután kiderült, hogy a zenekar Diana Leah énekesnővel és a csapat korábbi zenészeivel vág neki a jövőnek, fenn állt a kérdés, hogy mégis mit szól mindehhez Charlie, kinek utódja hamar belopta magát a nagyérdemű kegyeibe.

„Őszintén, igyekszem keveset foglalkozni vele. Láttam róla pozitív visszajelzéseket, ami szerintem jó. De igyekszem némi távolságot tartani, és csak arra fókuszálni, amit csinálok, ahelyett, hogy ellenőrizgetném, mivel úgy hiszem, hogy ez nem fog engem boldoggá tenni...“ – mondja.

Az énekesnő azt is kifejtette, hogy miért került sor a távozásukra, illetve, hogy mégis mióta szövődtek kibékíthetetlen ellentétek a banda körül.

„Az elmúlt néhány éveben a zenekaron belüli együttműködés rosszabb lett mint bármikor. Néhányan már nem voltak elégedettek a jelenlegi szerepükkel. Egy teljes évig próbáltunk megoldást találni a problémára, de nem találtunk egyet sem. Ennek eredményeként mindannyian a saját utunkat kezdtük járni.“ – mondja.

„Egy részem úgy érzi, hogy mindannyiótokat cserben hagytam, szeretném, ha tudnátok, hogy ez a döntés nem egykönnyen lett meghozva, és elnézést szeretnék kérni mindenkitől, aki nagy reményeket fűzött ahhoz, hogy újra együtt láthat majd minket a színpadon a lezárások után. A közelmúltig én is azt hittem, hogy ez benne van a pakliban.“ – tette hozzá végezetül.

 

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása