Ambre Vourvahis: „Féltem, hogy a Xandria-rajongók nem fogadnak el“

ambrevourvahis0.jpg

Ambre Vourvahis nevét tavaly ismerehette meg a nagyközönség, amikor is kiderült, hogy ő lett a visszatérő  Xandria új énekesnője. Az énekesnő első közös lemeze a csapattal idén februárban került boltokba, és hatalmas sikernek örvend mind a fanok, mind a kritikusok részéről egyaránt.

A görög és francia felmenőkkel rendelkező pacsirtát Gustavo Maiato újságíró kapta mikrofonvégre, a beszélgetés során pedig szó esett többek között arról, hogy milyen kapcsolat fűzi őt a Nightwish-hez, illetve, hogy milyen körülmények között derült fény arra, hogy tökéletes utódja lehet a Xandria eddigi énekesnőinek, akikből nem kevesebb, min öt sorakozott fel előtte.

Nicole Tobien, Lisa Middelhauve, Kerstin Bischof, Manuela Kraller és Dianne van Giersbergen után Ambre Vourvahis lett a Xandria mentőöve, noha most kiderült, hogy az utóbbi két korszak bizony rendesen feladta számára a leckét, ugyanis mind Manuela mind pedig Dianne jártas a klasszikus zenében, és nem volt egyszerű feladat átformálni számára azon dalokat, melyeket két kiváló operaénekesnő varázsolt felejthetetlenné.

Ambre, aki egyébként is úgy tart a kritikáktól, mint más a tűztől, elmesélte, hogy nem egyáltalán nem viseli jól a negatív visszahangokat, s amikor csatlakozott a Xandriához már tisztában volt azzal, hogy milyen útra tévedt, folyamatosan eluralkodott rajta a szorongás, hiszen folyton attól tartott, hogy a fanok esetleg utálni fogják őt.

„Eleinte nyugtalankodtam, hiszen az én hangom teljes más, mint az előző két énekesé, akik jóformán klasszikus képzéssel bíró operaénekesek voltak – a zenekar viszont már nem kívánta folytatni ebben a stílusban, én pedig attól féltem, hogy ebből kifolyólag engem nem fognak elfogadni.“ – boncolgatja a témát Ambre, aki a folytatásban már pozitívabb hangvételben mesél első tapasztalatáról, amit a Xandria énekesnőjeként élhetett át.

329011266_671927934714980_4327208356536074503_n.jpg

„Végül minden jól sült el. Szerintem jól választottuk ki az első kislemezt, hiszen ez nagyon jól megragadj a Xandria lényegét. Jó választás volt a Reborn című dal, hiszen sikerült megmutatni, hogy a zenekar esszenciája továbbra is változatlan, mindössze az ének az, ami kicsit más.“ – fogalmaz.

A 30 éves vokalista persze akarva-akaratlanul, de belefutott néhány olyan kommentbe, ami nem tett jót az önérzetének, ezért gyakran előfordult, hogy bizony eluralkodott rajta a szorongás, és zaklatott állapotba került.

„Összességében úgy hiszem, hogy minden simán ment, hamar elfogadtam. Na persze voltak szorongásos pillanataim, amikor elolvastam néhány negatív kommentet, és a felém irányuló támadásokat sem viseltem valami jól, hiszen mégiscsak felzaklatott, szóval kezdetben nem volt minden olyan egyszerű.“ – vallja be.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása