Ambre Vourvahis nem szeretné, ha Floor Jansenhez hasonlítanák

collagehrdgfrbf.jpg

Ambre Vourvahis nevét tavaly ismerhette meg a nagyközönség, amikor is kiderült, hogy ő lett a visszatérni kívánó Xandria új énekesnője. Az énekesnő első közös lemeze a csapattal idén februárban került boltokba, és hatalmas sikernek örvend mind a fanok, mind a kritikusok részéről egyaránt.

A görög és francia felmenőkkel rendelkező pacsirtát Gustavo Maiato újságíró kapta mikrofonvégre, a beszélgetés során pedig szó esett többek között arról, hogy milyen kapcsolat fűzi őt a Nightwish-hez, illetve, hogy milyen körülmények között derült fény arra, hogy tökéletes utódja lehet a Xandria eddigi énekesnőinek.

Sokszínűségének köszönhetően, nemcsupán tiszta hangszínen képes énekelni, de a szoprán és a hörgés is kiválóan megy neki, noha saját belátása szerint olykor képes az átlagosnál mélyebb regisztert is megugrani, ami az énekesnő szavaival élve, nem mindenkinek megy egykönnyen.

„Hogy őszinte legyek fogalmam sincs, hogy szoprán, vagy mezzoszoprán vagyok-e, mivel sosem tanultam klasszikus éneket, sem pedig klasszikus zenét. Sok éven át dolgoztam egy énektanárral, de az sokkal inkább rockorientált volt. A pop is nagy hatással volt rám, szóval sosem kaptam konkrét besorolást.“ – vallja.

ambrevourvahis0.jpg

„Azt hiszem, hogy a hangom egy kicsit mélyebb azokhoz az énekesekhez képest, akik a szimfonikus metálon belül sokkal magasabb regiszterben énekelnek. A hangtartományom nagyon színes és nagyon széles skálán mozog, tehát képes vagyok nagyon magas hangokat is kiénekelni.“ folytatja.

Na de mi a helyzet a konkurenciával?

„Természetesen sosem hasonlítanám magamat Floor Jansenhez, aki tényleg kiváló, de én is képes vagyok olyasmikre, mint ő, sőt, talán még jobban is csinálom, mint ő. Ő is ugyanúgy képes arra, hogy a nagyon mély tartományból elérjen egy rendkívül magasat, plusz hörögni is tud. De azt, hiszem, hogy én egy kicsit közelebb állok ehhez a stílushoz.“ – nyilatkozza kissé kétértelműen.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása