Tesz még egy utolsó kört a Children Of Bodom
Decemberben jön a zenekar legutolsó koncertje

children-of-bodom-1.jpg

December 15-én adja ki végérvényesen legutolsó munkáját a Children Of Bodom. Az 1993-ban alakult formáció 2019-ben búcsúzott el a közönségtől, egy évvel később pedig elhunyt a zenekar főmotorja, Alexi Laiho.

Csakúgy, mint a show, a kiadvány is az A Chapter Called Children of Bodom (Final Show in Helsinki Ice Hall 2019) elnevezést kapta, a zenekar megmaradt tagsága pedig úgy véli, hogy ez a lépés nemcsak a zenekar történetének végére teszi fel a koronát, de egyfajta tisztelet adás is Alexi emléke előtt – adták hírül egy tavaly megosztott közleményben.

„Szürreális érzés volt a Helsinki Ice Hall színpadán állni, mivel tudtam, hogy valószínűleg soha többé nem játszom a srácokkal, vagy nem lépek fel a csodálatos rajongóiknak. Szomorúnak éreztem magam, de egyben megkönnyebbültem is. Nagyszerű, hogy az utolsó show-nkat és az érzelmek hullámvasútját most azok is élvezhetik, akik nem tudtak részt venni a koncerten." – fogalmazott Janne Wirman.

„Amikor felmentem a színpadra, nyugodtnak éreztem magam, valószínűleg azért, mert már nem éreztem szükségét, hogy mást is bizonyítsak, minthogy élvezzem a zenét és a rajongók jelenlétét. Nagyon hálás voltam, hogy részese lehettem ennek az egésznek, tudván, hogy a zenénk akkor sem tűnik el, ha soha többé nem játszunk majd együtt." –  osztotta meg érzéseit Jaska Raatikainen.

Dallista:

1. Under The Grass and Clover

2. Platitudes And Barren Words

3. In Your Face

4. Shovel Knockout

5. Bodom Beach Terror

6. Everytime I Die

7. Halo Of Blood

8. Are You Dead Yet?

9. Blooddrunk

10. I Worship Chaos

11. Angels Don’t Kill

12. Follow The Reaper

13. Deadnight Warrior

14. Needled 24/7

15. Hate Me

16. Hate Crew Deathroll

17. Lake Bodom

18. Downfall

children-of-bodom-a-chapter-called-children-of-bodom-scaled.jpeg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása