Te jó ég! Halálközeli élményéről mesélt Doro Pesch

noname96652.jpg

Tavaly dobta piacra vadonatúj nagylemezét (kritika ITT) a német metalfront legismertebb énekesnője, Doro Pesch. A legenda nemcsupán új lemezzel lepte meg a közönséget, hanem néhány fergeteges fellépéssel is, ugyanis tavaly ünnepelte pályafutásának negyvenedik évfordulóját. Az énekesnő most a Metal Hammer jóvoltából adott választ néhány rajongói kérdésre, melyek közül most a legérdekesebbek közül szemezgettünk.

Az énekesnőtől többek között afelől érdeklődtek, hogy lát-e bármiféle esélyt arra, hogy egykori csapata, a Warlock valaha is újra egyesül, és esetleg még egy új lemezt is összekalapálnak együtt?

„Mindössze két Warlock-taggal tartom a kapcsolatot: Tommy Bolan gitárossal Atlantában játszottunk együtt, Michael Eurich dobos pedig a düsseldorfi jubileumi show-ra tartott velünk. Még mindig jó barátságot ápolunk egymással. A többi warlockos srác azonban felhagyott a zenéléssel, fogalmam sincs mi lehet velük, szóval ilyen szempontból necces lenne új albumot készíteni, de semmiképp sem lehetetlen.” – vallja az 1989-ben feloszlott csapat kapcsán.

Az énekesnő azt is elmondta, hogy mely zenekarok tartoznak mostanság a kedvencei közé...

„Szeretem a Powerwolf zenéjét, de már ők sem olyan fiatalok! A lányok a Burning Witches-ből szintén remek munkát végeznek! A keményebb vonalról, a full-csajos brazil Nervosát szeretem. Rengeteg jó banda van, akik a 80-as évek stílusában játszanak, úgy öltözködnek, és úgy is hangoznak, mintha a 80-as években járnánk, ami nekem nagyon bejön.” – osztotta meg néhány kedvencét.

Doro azt is elmondta, hogy mely területeket szeretné még felfedezni a metalon belül...

„Számomra a metal mindig is egyenlő volt a szabadsággal, hogy azt mondasz, amit csak akarsz, és úgy érzel, ahogy szeretnél. A metal gyakorlatilag ultimátum – a szuper kemény cuccoktól kezdve egészen a lélekemelő balladákig megtalálható minden. Óriási rajongója vagyok néhány hardcore bandának, szóval lehet, hogy ideje megismernem még többet.” – elmélkedik.

Doro azt is elmondta, hogy mennyiben más most metálénekesnőnek lenni, mint a pályafutása elején.

„Már nem vagyok annyira magányos! Jó érzés, hogy most már egy csomó énekesnő csinálja ezt – a 80-as években alig voltunk néhányan. Anno, amikor felléptünk a legendás Monsters Of Rock fesztiválon, egy rakás olyan színpadi cuccom volt, amivel senki sem tudott segíteni. A végén megkértem a dobosomat, hogy segítsen, mivel sehol sem volt egy nő, akit megkérhetnék erre, így e tekintetben most sokkal jobb az egyensúly. Már nem vagyok magányos, mivel mindig akad egy-két lány, akivel egymás között megbeszélhetjük, milyen trükkökkel élhetjük túl a turnét.” – meséli örömteljesen.

Mint kiderült, az énekesnőnek halálközeli élményekből is kijutott bőven, ezek közül pedig most meg is osztott az olvasókkal egy horrorisztikus kalandot.

„Rengetegszer előfordult velem, gyerekként és felnőttként is. Egy seregnyi őrangyal vigyáz rám. El is mesélek egy sztorit! Egyik évben, valamikor karácsony környékén egy szép régi BMW-vel száguldoztam az autópályán, amikor egyszer csak defektet kaptam. A kocsi megpördült, majd nekicsapódott valaminek, az egész olyan volt, mintha lassított felvételen játszódna. Azt gondoltam, »ennyi volt, most meghalok«, de közben éreztem, hogy valaki, vagy inkább valami velem van. A kocsi végül megállt, néhány kedves ember pedig azonnal a segítségemre sietett. A kocsim totálkáros lett, a turnémat pedig le kellett mondani, de a lényeg az, hogy élek! Szerintem most egészen biztosan nem lennék itt, ha nem menti meg az életemet az a bizonyos égi szupererő.” – hozta nyilvánosságra a nem mindennapi szituációt.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása