Szólóprojektjéről mesélt Charlotte Wessels

symphonic-metal-johanna-charlotte-wessels-delain.jpg

Szeptemberben harmadik önálló lemezével rukkol elő a Delain egykori énekesnője, Charlotte Wessels. A holland pacsirta már több dalt is megosztott a hamarosan érkező, The Obsession címet viselő kiadványról, melynek visszajelzései már most pozitív irányba terelődnek.

Az énekesnőnek azonban korántsem volt ilyen egyszerű felépítenie saját magát, 16 éven át ugyanis a Delain ikonikus frontasszonyaként ismerte őt a világ, a banda azonban 2021-ben drasztikus változásokon esett át, Charlotte pedig több társával egyetemben a távozás mellett döntött. Az énekesnőt most a Metal Hammer faggatta ki, azon felül pedig rajongói kérdésekre is készségesen reflektált.

Az egyik fan például arra volt kíváncsi, hogy nehéz volt-e szólóban érvényesülnie, tekintve, hogy közel két évtizeden keresztül neve szinte egybeolvadt a Delainnel?

„Határozottan, igen. 16 évig ez volt az életem, ezért természetes, hogy volt olyan pillanat, amikor azt kérdezgettem magamtól, hogy »most mi lesz?«. Tudtam, hogy nem eshetek bele egy fekete lyukba, és hogy nem foglalkozhatok ilyesmivel, egyszerűen nem engedhettem meg magamnak, mivel nem akartam cserbenhagyni az embereket. Sok alkalmazkodást igényelt, de örülök, amiért a rajongóim azonnal egy biztonságos hálót alakítottak ki, másként nem hiszem, hogy újrakezdtem volna. Úgy érzem, most újra be kell mutatnom magam, ezért óriási a feszültség és a várakozás.” – fogalmaz.

Az ex-Delain-pacsirta természetesen arról is szót ejtett mi mindennel próbálkozott az előző lemezein, illetve, hogy mi az amiben még szívesen kipróbálná magát:

„Nagyon érdekel a műfajokkal való kísérletezés. Alapvetően az utolsó két albumom olyan dalokból áll, amelyek műfaj tekintetében nagyon különböznek: popdalok, teljesen elektronikus dalok, metáldalok... Még egy hardstyle számot is készítettem! Ez az egész megint olyan újnak tűnik. Néhány évig úgy írtam dalokat, hogy csak kevésbé vagy egyáltalán nem határoztam meg az irányukat, és azt hiszem, hogy ekkor kezdtem el újra megtalálni a saját hangzásomat. Most épp kreatív kedvemben vagyok, de szívesen csinálnék valami klasszikust vagy neoklasszikust.” – mondja.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása