Tuomas Holopainen: „Nagyon hiányzik Alexi"

collage68570.jpg

Január 4-én értesült a metálzenei kompánia arról, hogy 2020. december 29-én, hosszas betegeskedés következtében életét vesztette a Children Of Bodom frontembere. Alexi Laiho elvesztése az egész szakmát megviselte, pályafutása során ugyanis nemcsak millió rajongóra tett szert, hanem számos barátot is szerzett, sokakkal igen közeli kapcsolatban állt.

Egyik közeli barátja a Nightwish-főnök Tuomas Holopainen volt, aki ez idáig képtelen volt megszólalni Laiho elvesztése kapcsán. A finn zenész most először tett kivételt, gondolatait pedig a Metal Hammer riporterével osztotta meg. Tuomas elárulta, hogy sok közös volt bennük, szenvedélyeik pedig nemcsak a zenére vetődtek ki.

10-15 éve kerültünk közel egymáshoz. Sokat lógtunk együtt. Volt amikor én mentem hozzá, olykor ő látogatott meg a Kitee-i otthonomba. Közösen osztoztunk a zene iránti szeretetben, valamint a Donald kacsa és a tárasjátékok iránti szenvedélyünk is azonos volt – ártatlan, gyerekes dolgok.

deb9352e5f5dd4228938e03f60984da5.jpg

– idézte fel Holopainen, majd azt is elmondta, mit is élt át pontosan, amikor felhívták és közölték vele legjobb barátja halálhírét. 

Tudtuk, hogy mentálisan gondjai vannak, de amikor telefonhívást kaptam, emlékszem, térdre rogytam.... Padlóra kerültem. Nagyon hiányzik. Csodálatos személyiség volt. Mindig volt benne némi ártatlanság és naivitás a zene felé, amit igazán tiszteltem benne...

– vallotta. 

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása