A Sirenia exénekesnője megbánta, hogy felhagyott az énekléssel

265169084_7079714432053842_3182070389124244921_n.jpg

Monika Pedersen nevét a Sirenia tagjaként ismerte meg a világ, hiszen a norvég formáció vele rögzítette a 2007-es megjelenésű Nine Destinies and a Downfall című nagylemezt. A korongon olyan nagy sikerű dalok kaptak helyet mint a My Mind’s Eye, a The Other Side, vagy akár az One By One.

Az énekesnő azonban máig ismeretlen okból hamar eltűnt a csapatból, helyére pedig a spanyol származású Ailyn Giménez került, aki egyébként rekordhosszú időt töltött az énekesnői poszton, mielőtt hivatalosan is Emmanuelle Zoldan vette volna kézbe a norvégok irányítását.

A dán Monika ugyan már nem aktív a zene területén, döntését pedig azóta is bánja, ezzel kapcsolatos történetét pedig közösségi oldalain ismertette, hangsúlyozva, bármennyire is kellemetlen számára megosztani ballépését és ezáltal feltépni a régi sebeket, mégis megteszi, hátha rajongói tanulnak a rossz döntések következményeiből.

„Tizenöt évvel ezelőtt Európa nagyszínpadain léptem fel, és ezáltal megvalósítottam a legnagyobb álmomat. Egy híres norvég metálbanda énekesnője voltam, hiszen gyerekkorom óta erről álmodtam. Ez volt életem legvadabb és egyben legcsodásabb időszaka, ugyanakkor valóságos hullámvasút is volt.”

– fogalmazott.

„Két év elteltével már nem voltam tagja a zenekarnak, és a szégyen, hogy nem sikerült sikeressé válnom, azóta is kísért. Számtalanszor megpróbálkoztam az énekléssel, viszont folyamatosan úgy éreztem, hogy egyedül képtelen vagyok rá, és végül feladtam.”

– tette hozzá.

„Teljes mértékben helytelen lemondani valamiről, amit annyira szeretsz, csak azért mert nem hiszel magadban és folyamatosan attól félsz, hogy mások vajon mit gondolnak.”

– zárta sorait.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása