Tarja: „Progresszív személyiség vagyok”

88336061_2811139472306211_6088433819336048640_n.jpg

Rövidesen újra színpadra lép a Nightwish aranytorkú exénekesnője, ugyanis a vokalista idén már biztosan bepótolja a többször is halasztásra ítélt fellépéseit. Tarja 2019 nyarán dobta piacra In The Raw című nagylemezét, amiről többször is elárulta, hogy nemcsak a legkeményebb korongja lett az alkotás, hanem az eddigi legszemélyesebb is.

Az énekesnő kicsit sem ferdített a hírekkel, majd a tavaly publikálásra került kötetében (Singing In My Blood) ki is fejtette a miérteket, ugyanis könyvében hozta nyilvánosságra, miszerint 2018-ban agyvérzése volt. Nem sokkal felépülése után kezdte komponálni az In The Raw szövegeit, amiről kiderült, hogy nem volt egy könnyű feladat, de végül sikerült leküzdenie a nehézségeket.

A dalos pacsirtát most egy chilei rádió, a Futuro kapta mikrofonvégre, a beszélgetés során pedig jobbára arról faggatták Tarját, hogy miként éli meg a tényt, hogy hamarosan újra mikrofont ragadhat a közönség előtt.

„Nagyon izgatott vagyok, hogy újra rockshow-kat csinálhatok. 2020 márciusa óta ez az első turném. Tavaly ugyan felléptem a zenekarommal, karácsonyi koncerteket csináltunk meg hasonlók, de ennyi idő elteltével ez az első igazi turnénk, és ez mindannyiunkat boldoggá tesz. Hatalmas kihívás volt újra formába jönni mind hangilag, mind fizikailag.” – örvendezett.

Köztudott, hogy a metál mellett az énekesnő több lábon is tökéletesen megállja a helyét, hiszen Outlanders nevezetű projektjével az elektronikus hangzást részesíti előnyben, mindemellett klasszikus lemezek sokasága is megtalálható diszkográfiájában. Na de okoz-e némi fennakadást a stílusok közti szökdelés?

collage5228.jpg

„Kicsit sem okoz problémát, hiszen azóta csinálom ezt mióta hivatás szerűen zenélek. Nagyon fiatal voltam, amikor karriert kezdtem a Nightwish-sel, akkoriban már komolyzenét tanultam. Lírai énekesként léptem be a rock és a metál világába. Azóta számos mást is csináltam, ahogyan jelenleg is.” – ecsetelte.

„Olyan dolgokat csinálok, amikről úgy érzem, hogy összekapcsolják a zenét a lelkemmel. Nem érzem azt, hogy korlátolva lennék... Úgy értem, emberként mindannyiunknak megvannak a saját korlátai, de ha crossover művésznek neveznétek, akkor határozottan ne tegyétek. A rajongóim pontosan tudják, hogy folyton új dolgokra számíthatnak tőlem, és ennek az elvárásnak kell megfelelni. Szeretem a változásokat. És egyébként is egy progresszív személyiség vagyok.” – tette hozzá.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása