Tarja a Marco Hietalával való fellépésről: „Érzelemdús fellépés volt”

tumblr_m9d8zbnyqz1qjps29o4_1280.jpg

18 évet vártak a fanok arra, hogy ismét egy színpadon álljon a Nightwish ikonikus duettpárosa, Tarja és Marco Hietala. A két énekes ugyan fellépett már közösen 2017-ben a Raskasta Joulua keretében, most azonban a rég múlt korokat megidézve adták elő a The Phantom Of The Operát, jövő márciusban pedig dél-amerikai turnéra indulnak, melynek során további meglepetésekkel rukkolnak majd elő a közönségnek.

Tarja most a Chaoszine riporterének mesélt arról, hogy milyen érzés kerítette hatalmába, amikor újfent Marco oldalán léphetett rivaldafénybe, köztudott ugyanis, hogy az énekesnőnek Marco volt a legnagyobb támasza amíg a Nightwish frontasszonya volt.

„Elismerem, hogy ideges voltam, és biztos vagyok benne, hogy ő is ideges volt, hogy újra találkozhat velem, ugyanakkor izgatottak voltunk, amiért ismét együtt állhattunk színpadra, hogy elénekeljük a dalt. Először Svájcban adtuk elő a The Phantom Of The Operát, majd Finnországban is, ahol szintén együtt léptünk fel – ő a saját csapatával, én pedig az enyémmel. Érzelemdús fellépés volt, és azt éreztem, hogy békére leltem.” – osztja meg gondolatmenetét.

„Nagyszerű érzés volt. Szerintem ez Markónak szólt, mivel láttam őt a színpad előtt állni, amikor befejeztem a szettem, könnyek között jött oda hozzám, majd azt mondta, hogy ez nagyon fontos volt. Már alig várom a márciusi dél-amerikai turnénkat, biztos vagyok benne, hogy sok minden fog történni.” – utal az énekesnő arra, hogy a The Phantom Of The Operán kívül esetleg további dalokban is közreműködnek majd egymás oldalán.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása