Ville Valo szerint, szólóprojektje hidat képez a HIM és a jövő között

a69a576305f0a2d51d1cdfcdf21072d5ed8a3b61be935cfd86b88df7556a9afb.jpg

Neon Noir elnevezés alatt fog megjelenni az egykori HIM-frontember, Ville Valo első szólólemeze, amelyen a finn zenész több, mint két évet dolgozott. A 2023 elejére datált alkotásról a napokban került publikálásra az első felvezető, ami a Loveletting címet viseli.

Ville most a Metal Hammernek mesélt szólókarrierjéről, amiről első körben azt árulta el, hogy fellelhetők lesznek majd a dalokon a 2017-ben feloszlott HIM jegyei, elmondása szerint ugyanis szólómunkássága hidat képez a HIM és a jövő között.

„Az új cucc hatorozottan úgy hangzik, mint a HIM. A legtöbb dalt én írtam, szóval....ez az én hibám. Számomra ez a HIM utáni utazás. Sokan, amikor szólóprojektbe kezdenek el akarnak határolódni a  múlttól, hidakat égetnek fel, majd elindítják a szólókarrierjüket. Én ezt máshogy élem meg. A VV hidat épít a HIM és a jövő között. És ez jellemzi a Neon Noir-t.” – árulta el a zenész a Metal Hammer riporterének.

És, hogy mire számíthatnak a HIM-fanok a turnén?

abdc48eedf9cdb90bd89c22dd94fc992.jpg

„Furcsa év lesz, azonban elhatároztam, hogy nem fogom beszennyezni a HIM-dalok emlékét.” – nyilatkozta.

Egy korábbi interjúban egyébként azt is kifejtette, hogy nem zárja ki a lehetőségét annak, hogy a HIM egyszer majd újra színpadra áll, ám ennek még messze nem jött el az ideje. 

„Mindig is úgy gondoltam, hogy jó lenne egyszer újra együtt játszani a HIM-mel. De még nem. Tinédzser korunk óta együtt voltunk, együtt nőttünk fel.” – mondta.

Fotó: Ilta-Sanomat 

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása