A Soilwork énekese elárulta, melyik énekesnővel volt a legmeglepőbb együtt dolgozni

collage5435465.jpg

Új lemezük kapcsán kapták mikrofonvégre a Soilwork frontemberét, a beszélgetés során pedig szó esett az énekes kollaborációiról is. Első sorban a ReVamppel kapcsolatos Disdain című számról faggatták, majd hamar górcső alá került a Tarja Turunennel közösen felvett Dead Promises is.

Björn elárulta, hogy nagyon élvezte a dalok felvételét, Tarja felkérése pedig kifejezetten meglepte, ugyanis ő nem gondolta volna, hogy a Nightwish alapító-énekesnője ennyire rajong az extrémebb műfajokért.

„Épp a stúdióban voltam, és a « The Panic Broadcast » című lemezünk vokáljait rögzítettem. Majd egyszer csak felbukkant. Ismertem a munkásságát és klassznak tartottam, hogy engem akar a lemezen. Mindig is tiszteletem, mint énekest. Aztán jobban megismertem a munkásságát, a későbbiekben pedig a koncertlemezünkön is felbukkant.” – mondja Floor Jansen és ReVamp kapcsán.

Na de mi a helyzet Tarjával?

„Elképesztő volt! Nagyon meglepődtem. Azt hiszem Tarja felkérése sokkal jobban meglepett! Sosem gondoltam volna, hogy szereti az extrémebb metált. Nagyon élveztem a felvételt, hatalmas meglepetés volt! Csodálatos ember. Még sosem találkoztunk személyesen, Skype-on viszont sokszor beszélgettünk.” – vallja.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása