Ismét hóviharba borul Tarja!

mws04.jpg

2007-ben, pontosan novembert írtak a naptárak, amikor debütálásra kerül a Nightwish énekesnőjének első önálló rocklemeze, a My Winter Storm. Az énekesnő ugyan félve vágott neki saját útja kitaposásának, ám mint kiderült, minden egyes erőfeszítést megért, ugyanis első lemeze világszerte nagy sikerre tett szert.

A német toplistákon egészen a harmadik helyig menetelt, hazájában, Finnországban pedig listavezető volt. Ezt követően bearanyozódott, majd platina minősítést is szerzett, egyes országokban pedig a dupla platinát is bezsebelte. A lemezen egyébként olyan ikonikus dalok kaptak helyet mint az I Walk Alone, a Die Alive, a My Little Phoenix, vagy mondjuk a Doro Pesch-sel (is) rögzített The Seer.

„Ez egy nagyon izgalmas időszak volt az életemben, személyesen és szakmailag is egyaránt. Fogalmam sem volt, merre visz a jövő. Ideges voltam a dalszerzési folyamatkor, hiszen a Nightwish-nek egyetlen dalt sem szereztem, ezért a világ összes kétsége nyomta a vállam, nem tudtam, hogy sikerülni fog-e.” – osztotta meg emlékeit korábban.

„Olyan embereket és olyan lemezkiadót kellett keresnem, akik szeretnének segíteni, hiszen számomra minden teljesen új volt. Végül először dolgoztam producerrel, felvettem egy lemezt olyan zenészekkel, akikkel korábban sosem dolgoztam, majd turnéra indultam. Nehéz kezdet volt, de az első szólólemezemmel megtettem az első lépéseket, és örülök, hogy így történt.” – tette hozzá.

3593868.jpg

Mindennek pedig immár tizenöt éve! Mintegy megünnepelve az énekesnő berobbanását, mint szólóelőadó, Tarja most újra boltokba küldi a kiadványt, kizárólag, korlátozott számú bakeliten, a megjelenésre pedig november 4-én fog sor kerülni.

A már jól ismert dallista mindössze annyiban változik, hogy ezúttal felkerül a dallistára három olyan dal, melyek az eredetin nem kaptak helyet, ezek pedig a The Seer (duett Doróval), az igen népszerű Enough, és a Wisdom Of Wind című ballada.

Az énekesnő szeptemberben dobta piacra egyébként a My Winter Storm legnépszerűbb slágerért, az I Walk Alone-t, mely nóta szintén kapott néhány extra kiegészítőt a tartalomban.

Dallista:

Side A:

1.I Walk Alone

2.Lost Northern Star

3.The Reign

4.My Little Phoenix

Side B:

1. Boy And The Ghost

2.Sing For Me

3.Oasis

4.Poison

Side C:

1.Our Great Divide

2.Damned And Divine

3.Die Alive

4.The Seer

5. Minor Heaven

Side D:

1.Ciarán’s Well

2.Calling Grace

3.Enough

4. The Seer (Featuring Doro Pesch)

5.Wisdom Of Wind

61khm0jqv7l_sy580.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása