Tarja: „A legfőbb kritikusom én vagyok”

tumblr_pd5tsvk1hg1r6jpyro3_12800.jpg

Ismét egy remek hangulatú live-ot tartott Instagram oldalán Tarja, aki bár az Outlanders újdonságának megünneplése gyanánt rendezte az eseményt, mégis több szó esett más dolgokról. Az énekesnő például készségesen elárulta a fanoknak, hogy melyik nap hol fog felbukkani a Raw Tour keretein belül, amit tavasszal lezár, majd a nyár folyamán Best Of lemezével indul útnak.

Szóba került továbbá vadonatúj karácsonyi lemeze, ami a Dark Christmas címet viseli, és ami idén kerül boltokba, noha egyelőre még nincs rendelkezésre álló információ, hogy pontosan mikor. Ez lesz egyébként Tarja harmadik karácsonyi lemeze, melynek kapcsán most elárulta, hogy óriási meglepetésekre készül általa, ugyanis ő maga is meglepődött egy s máson amikor rögzítette a tételeket.

„Teljesen eltér mindattól, amit valaha is hallottam magamtól, illetve attól is, amit korábban csináltam még az első karácsonyi lemez idején, ami néhány évvel ezelőtt jelent meg. Csodás érzés volt dolgozni a lemezen, viszont a második rész most sokkal izgalmasabb volt.” – vezette fel izgatottan a témát, majd így folytatta:

tarja-set-2018-brasilia-por-raphael-rangel-xi.jpg

„Elképesztő szabadságot éreztem munka közben, újfent kipróbáltam új dolgokat az ének terén, szóval őrületes interpretációkra számíthattok. Nincs producerem, mindent egymagam rögzítek a saját kis kuckómban, és ez felbecsülhetetlen. Persze szükség van kívülállókra is, akik véleményt mondanak, és buzdítanak, hogy sokkal keményebben dolgozzak – ez a személy általában a férjem, aki elég kritikus személyiség.” – mondja.

Tarjának azonban akad még egy kíméletlen kritikus az életében, akitől sokkal jobban tart mint a férjétől:

„Nem kímél, folyton azt mondja, hogy » képes rá, hogy  jobban csináld « . Nagyon jól ismer engem, ismeri a hangom, hiszen immár több, mint húsz éve együtt dolgozunk. Mindezek ellenére a legfőbb kritikusom az én magam vagyok.” – vallja.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Tarja Turunen (@tarjaofficial) által megosztott bejegyzés

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása