Összeállnak a Mägo de Oz exénekesei?
Javier Domínguez szívesen dolgozna José Andréával

563867634534350763.jpg

Március 17-én robbant a világra az igencsak sokkoló hír, miszerint elhagyta a Mägo de Oz fedélzetét Javier Domínguez avagy ismertebb nevén Zeta. Ha ez esetleg nem lett volna elég érvágás a fanoknak, egy hét sem telt el, amikor újabb tagváltással szembesültek; ezúttal a zenekart 17 éve erősítő Patricia Tapia intett búcsút a formációnak.

Zeta a napokban adta első két interjúját, melyekben konkrétan elmondta, miért is mondott fel a Txus di Fellatio vezette alakulatban, illetve, hogy milyen izgalmas kihívások várnak rá a jövőre nézve.

„Szeretném világosság tenni miért is hagytam el a Mägo de Oz-t. Azért léptem ki a bandából, mert úgy éreztem, hogy az életemnek egy egészen más útvonalon kell folytatódnia. Tíz éven át dolgoztam egy folyóiratnál, majd egy bizonyos idő után azt éreztem, ezt már túlságosan is elsajátítottam, ideje valami mást csinálni.” –  szedi össze gondolatait.

„Ugyanez történt a Mägo de Ozzal is. Helyettesítettek volna, amig rendbe nem jön a hátam, én azonban ez idő alatt gondolkodtam, ami végül meghozt a gyümölcsét, méghozzá azt, hogy változtatni szeretnék a stílusomon, a Mägo de Oz pedig megadta hozzá a kellő hírnevet, hogy belevághassak.” – folytatja.

Javier elmondása szerint személyes konfliktus sosem merült fel közte és a banda többi tagja között, azt azonban nem rejtette véka lá, hogy a hosszas turnézás bizony fizikailag rettenetesen kimerítették, egyúttal magannyi áldozatot kellett meghoznia ahhoz, hogy a színpadon mindig a maximum felett tudjon teljesíteni.

mago-de-oz-backstage-muenchen-12-11-2016-082.jpg

Az énekes elárulta, hogy már nagyon éhezik az újra, éppen ezért már meg is született a fejében a tökéletes irányzat, amit készségesen meg is osztott rajongótáborával. Saját belátása szerint a pop-metalban szeretne érvényesülni, példának okáért elmondta, hogy az Amaranthe zenéje merőben befolyásolta döntésében, ugyanakkor szeretne kicsit többet fogalkozni a videójátékokkal is, ennek fényében el szeretné indítani saját Twitch-csatornáját, ahol retro játékokkal foglalkozna.

Felmerült továbbá a kérdés, miszerint most, hogy már sem ő, sem pedig Patricia Tapia nem tagja a Mägo-nak van-e lehetőség arra, hogy a két énekes esetleg folytassa a közös munkát, és hogy tervezne-e közös szerzeményt készíteni a Mägo de Oz-beli elődjével, José Andréával? A válasz természetesen igen volt, noha személyesen még nem ismerik egymást José Andréával.

Javier arról is mesélt, hogy milyen gondolatai vannak Txus di Fellatio-val kapcsolatban...

„Óriási támaszt nyújtott a színpadon. Ő az az ember, aki mindenért felelős, ezért mindennel pontosan tisztában kell lennie; ha valami elromlik, neki kell megoldást talánia. Jesús Maria pontosan olyan srác, aki mindig próbál segíteni, hatalmas szíve van, ugyanakkor kész diktátor, ami szintén jól áll neki. Szerencsés vagyok, amiért a Mägo de Oz énekese lehettem.” – vallja.

foto-todos-scaled05.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása