Noora Louhimo: „Depressziós voltam és szorongtam”

314336016_658819522276499_4346352760585555236_n.jpg

Noora Louhimo a születésnapja után nyílt meg követőinek közösségi oldalain, az énekesnő ugyanis akkor hozta nyilvánosságra, miszerint éveken át önértékelési problémákkal küzdött és étkezési zavarai voltak. A karaktere hangú dalos pacsirta azokba próbált szavaival erőt generálni, akik hasonló gondokkal küzdenek, és nem tudják mit tegyenek.

Az énekesnő most egy újabb posztban tetézte a felette lebegő sötét felhőket, ugyanis alárulta, hogy sokszor szorongás és depresszió vetette uralma alá, majd elmesélte, milyen rutinokat iktatott be életébe, hogy végre ő is jól érezze magát a saját bőrében.

„Gondolkodtál már valaha a fogyáson? Depressziós vagy, vagy szorongsz? Nekem mindenből kijutott, EGÉSZ ÉLETEMBEN.” – áll bejegyzése kezdetén.

„Már gyerekkorom óta a súlyommal és az érkezési zavarokkal küzdök, és még mindig próbálom kitalálni, hogyan hozzam egyensúlyba. Néha depressziós voltam és szorongtam – olykor ok nélkül is. Nemrégiben derült ki, hogy ezt a testem egyensúlyának felborulása okozta, amit a rutinok hiánya és rossz döntések okoztak. Fel akartam fedezni önmagam, hogy kiderítsem, mi mindent tehetnék meg azért, hogy jobban érezzem magam a bőrömben.” – vallotta.

286426976_555999822558470_2593663502505687836_n.jpg

„Szóval, itt van néhány módszer, amit megéri kipróbálni:

1. Ugyanabban az időben menj aludni és hasonlóan kelj fel ( én például reggel 7-kor kelek és este 11-kor alszom el). Aludj minden nap legalább 8 órát. Persze vannak kivételek, amikor késő este vannak fellépéseim. De az esetek 90%-ában arra törekszem, hogy megtartsam a szokásos ritmust.

2. Naponta legalább 3-szor étkezz, az étkezések között legalább 3-4 óra legyen. (Például: én reggelizem, ebédelek, vacsorázom, és este még nassolok) Így a vércukorszinted egész nap normális lesz, és kevesebb lesz étel utáni sóvárgás.

3. Mozgasd meg a segged – találd meg a kedvedre való sportot és hetente legalább 3-szor csináld meg. ( Én például szeretek táncolni, tornázni és futni a kutyámmal, Bobbyval). A legfontosabb, hogy jól érezd magad.

4. Beszélgess el kedvesen magaddal és kerüld el az ítélkezést – ha továbbra is úgy beszélt magaddal, mint a legjobb barátoddal (támogatón, kedvesen és szeretetteljesen), akkor a gondolkodásmódod végül cselekésre késztet, jobban hiszel magadban, és abban is, amit csinálsz. Fontos, hogy jó szülője légy önmagadnak – néha nem árt valami édeset elfogyasztani, és a kanapén fekve filmezgetni. Néha viszont eljön az ideje annak, hogy azt mondd magadnak: ami elég az elég, menj és élvezd az életet.

Végtére is, mindannyian igyekszünk a magunk dolgát elvégezni, arra törekszünk, hogy sikereket érjünk el az életben, élvezzük az életet, hogy lehessünk valakik, hogy EMBEREK LEGYÜNK. A mai nap tökéletes alkalom a gondolkodásra – Milyen életet szeretnék, és hogyan érhetem el.
Vagy
Én is részese vagyok az életnek ezen a Földön; de milyen szerepet szeretnék játszani benne?" – olvasható.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása