„Én is csak ember vagyok” – ezért vágatta le a haját Floor Jansen

310524400_654244246062431_565567116333768841_n.jpg

Floor Jansen jelenleg is gőzerőkkel népszerűsíti vadonatúj kislemezét, mely nótát jobbára egy fájdalmas szakítás ihletett. Noha a Me Without You sikere azonnal borítékolható volt, az énekesnő minden lehetőséget megragad, hogy zenéje minél több laikushoz elérjen.

Ennek nyomán figyelhettünk fel arra, hogy az énekesnő hatalmas változáson esett át, ugyanis megvált ikonikus hosszú hajától. A rövid haj elsőre talán furcsának hatott a rajongók körében, többek hangoztatták, hogy esetleg ezzel véget ért a headbangelés, a holland pacsirta azonban most elárulta, miért döntött úgy, hogy elérkezett az ideje a változásoknak.

„Imádom a rövidebb hajam! Még akkor is, ha azt szeretném, hogy hosszú és egészséges legyen. A hajam viszont elvékonyodott, töredezett lett, és egészségtelen. Elkezdtem hát olyan bővítményeket használni, amitől újra szép lett. Hálás vagyok a lehetőségért, de én sokkal inkább a természetesebb énemet kedvelem. Tehát, ha ez a rövidebb hajat jelenti, hogy ismét egészséges és természetes legyen, akkor így kell lennie.” – vallja Jansen.

„Tudom, hogy néhányan amiatt aggódtatok, hogy azért választottam a rövidebb hajat, mert nem akarok, vagy nem tudok majd headbangelni, és hogy ennek köze van a szólókarrieremhez, hogy eltávolodhassak a metáltól. Nyugi, ez nem más mint egy egészséges, természetes frizura keresés  egy negyven év feletti anyától, aki ugyanúgy szereti a metált és a zenét, mint eddig, ugyanakkor.... én is csak ember vagyok.” – tette hozzá, mondván alig várja, hogy kipróbálhassa az új fazont akcióban a Nightwish közelgő brazíliai fellépésén.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása