Txus di Fellatio szerint a Mägo de Oz 15 évnél többet nem fog bírni
A zenész szerint 15 év múlva biztosan feloszlik a zenekar

magodeoz_2023_natenemedephotography_03720.jpg

Januárban jelentkezett új lemezzel a részben drasztikusan megreformált Mägo de Oz. Az Alicia En El MetalVerso címet viselő kiadvány azonban az elvárásoknak nemcsak eleget tett, de túl is szárnyalta azokat, ugyanis a zenekar minden  létező listát letarolt az újdonsággal. Kritika ITT olvasható.

A La Heavy után, a MariskalRock is elbeszélgetett a tagokkal, amelynek során temérdek izgalmas információt tudhattunk meg a 36 éve töretlenül népszerű zenekarról. Nyilván egy zenekar munkásságának időtartalma egy olyan dolog, amit senki sem határozhat meg előre, hogy mégis mikor jön el a vég, azt minden bizonnyal menetközben döntik el a tagok. Vagy sem. Txus di Fellatio például konkrétan eldöntötte, hogy mikor fejezi be működését a Mägo de Oz, ezt pedig most a nyilvánossággal is megosztotta.

„Remélem, hogy ez a felállás még hosszú évekig és még annál is több album erejéig kitart, de legfeljebb 10-15 évig biztosan, mert az őszintét megvallva a Mägo de Oz 15 évnél többet nem fog bírni. Elképzelhetetlennek tartom a 76 éves harisnyanadrágos énemet. A tervem egyébként is az volt, hogy ha betöltöm a 65. életévem, akkor a Mägo de Oznak vége, most 53 vagyok.” – osztja meg kertelés nélkül, a folytatásban pedig érvekkel is alátámasztja a kijelentést.

„Véleményem szerint minden korban van valami szép, korábban focista voltam, de azóta nem fociztam, amióta felakasztottam a kesztyűimet – kivéve egy jótékonysági meccset. Ez egy olyan szakasz az életmben, amire nagyon büszke vagyok, de már lezártam magamban és továbbléptem. Amikor a Mägo de Oz leköszön a színpadról, szeretném majd kideríteni mi mindent tartogat még számomra az élet, hogy milyen fejezeteket írtak meg nekem. A Mägo de Oz nem feltétlenül teszi ki az életemet, vannak akiknek tényleg a banda az életük, és bár az enyémnek is fontos részét képezi, azért nekem fontosabb dolgok is akadnak.” – kommentálja a Real Madrid egykori kapusa.

A zenész természetesen legnagyobb félelméről is őszintén vallott:

425359362_931524668538787_8706315041635146832_n.jpg

„Mindenekelőtt attól félek, hogy egy nap amikor fellépek a színpadra nevetség tárgyává válok. Sokan mondják majd, hogy hülyét csinálok magamból, de hadd döntsem el én, hogy mikor jön el az ideje a befejezésnek. Személy szerint, én elképzelhetetlennek tartom, hogy 65 vagy 66 év felett még mindig a színpadon legyek.” – mondja, hozzátéve, hogy:

„Sok tényező befolyásolja, amit most mondok, és remélem, hogy ezt mindenki megérti. Kell ennie a családomnak?  Megengedhetem magamnak, hogy most fejezzem be a munkát és felvegyem a nyugdíjamat? A mostanihoz hasonló helyzetek során többször próbáltam hatni a jövőre és új ötleteket kreálni, de sosem tudhatod, hogy kényszerből meddig tehetsz hozzá egy kicsit. De ismétlem, az elképzelésem továbbra is az, hogy a Mägo de Oz akár ezzel, akár egy másik felállással, de 15 évnél tovább nem fogja bírni, ami szerintem tökéletesen rendben van.” – fejezte.

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása