Óriási meglepetést ígér a Nightwish új lemeze!

4caef27c-54a5-4428-0385-eb6ea9d574b1-scaled.jpg

Köztudott, miszerint a Nightwish főnöke már tavaly elkezdte a tizedik lemez munkálatait, amelyről időközben kiderült, hogy egy trilógia lezárása lesz, és ami az első közös nagylemez lesz Jukka Koskinen basszerossal a fedélzeten.

Tuomas elmondása szerint az Endless Forms Most Beautiful és a Human. :ꟾꟾ: Nature. egyaránt olyan témákat dolgoz fel, melyek elmesélésével még nem végzett, így ezt a vonalat folytatva készült el a várva várt újdonság, melyet 2023 nyarán kezd el rögzíteni a banda.

„Miután elkészült az Endless Form Most Beautiful azonnal tudtam, hogy még több dalt kell írnom erről a témáról, hiszen oly sok felfedezni való van, amit el kell mondani a világnak. » Még nem végeztünk ezzel « gondoltam, a Human. :II: Nature esetében is hasonlóan azt éreztem, hogy még ezzel sincs vége. Csináljunk még egyet. Még egy utolsót.” – nyilatkozza Holopainen.

„Bizonyos szempontból a következő lemezünk egy trilógia lezárása lesz, ami az Endless Formsszal és a Human. :II: Nature-rel kezdődött. Természetesen ezúttal is lesznek majd óriási meglepetések, de úgy gondolom, hogy ez mégiscsak a Human. :II: Nature. folytatása lesz.” – folytatja.

„Az egészben az a legcsodásabb, hogy tavasszal elkezdtük demózni az anyagot. Tehát ennek már hat hónapja. Valójában a világ minden ideje a rendelkezésünkre állt, hogy megcsináljuk, és nagyon jól éreztük magunkat a bandával. Csak hallgattuk a demókat a szállodai szobánkban, én elénekeltem a szöveget és a dallamokat Floornak, aki aztán rögzítette őket, hozzátéve a saját elképzeléseit.” – újságolja.

uhxtqzqzvvam1byhprh1.jpeg

Ezúttal is szóba került Marco Hietala váratlan távozása, ami nemcsak a fanokat, de konkrétan az egész metálszcénát sokként érte, nem beszélve a Nightwish tagjairól. Tuomas korábban már elárulta, hogy napokig nem tért magához az eset után, sőt kijelentette, már egyáltalán nem bízik a Nightwish jövőjében.

„Őrjítő volt. Tudtuk, hogy problémái vannak, a döntése mégis hatalmas sokk volt mindannyiunknak. Körülbelül 48 órán keresztül biztos voltam abban, hogy a zenekarnak ezennel vége van. Emlékszem, Empput is úgy hívtam fel, hogy » El tudod hinni, hogy megint ez történik? « Nevettünk, majd azt kérdezgettük, hogy » Szerinted is itt a vége? Igen «.” – fogalmaz.

„Eltelt egy kis idő, majd felhívott a vezetőség azzal, hogy » Gondolt át még egyszer, 26 éved van benne... csodás pályafutásod lett, tényleg azt akarod, hogy így érjen véget? «  Úgy voltam vele, hogy ez most egy jó pont. Ha csináljuk, akkor csináljuk stílusosan. Úgy értem, túléltünk már ennél rosszabb dolgokat is a múltban. Talán ezt is túlélhetjük.” – tette hozzá.

nw83565606_1098905063791036_5783429561913446570_n.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása