Dal- és klippremier: Floor Jansen – Daydream

332118409_587580126600909_3332426541715016396_n.jpg

Március 24-én fog megjelenni Floor Jansen első szólólemeze, ami a Paragon címet viseli. Az énekesnő már évek óta pedzegeti, miszerint szólókarrierre (is) vágyik, ugyanakkor kijelentette, hogy az önálló szerzemények semmiképp sem a rock és a metál jegyében születnek, hanem sokkal inkább a pop és a pop-rock kategóriában foglalnak helyet.

Floor elmondása szerint messze nem volt egyszerű megtalálni a tökéletes hangzást, ami övezni tudja a lemezt és az énekesnő személyeségét, ám a hosszas kísérletezés végül gyümölcsöző véget ért, és sikerült kialakítani a tökéletes hangzást. Az After Forever éléről ismert énekesnő egyébként négy kislemezt már közzétett amolyan felvezető gyanánt, melyek rendre nagy sikerre tettek szert mind a fanok, mind a kritikusok szerint egyaránt. A Fire, a Storm, a Me Without You, valamint az Invincible című dalok mellé most megérkezett a hanghordozó ötödik kedvcsinálója a Daydream című dal keretein belül, ami ezúttal a reménnyel foglalkozik.

Floor egyébként rendre komoly témákat boncolgat a dalaiban, a Me Without You egy mérgező kapcsolat eseményeit duruzsolja el, míg az Invincible a poszttraumás stresszről mesél. A Daydream egyébként még a pandémia alatt született, üzenete pedig a már fent is szóba kerülő remény mellett az, hogy az emberek sose feledkezzenek meg arról, hogy álmodjanak, tanuljanak meg túllépni a rossz dolgokon.

„Boldog vagyok, amiért végre klipet adhattam ki a legutóbbi kislemezemhez, a Daydream-hez! Ez egy nagyon személyes dal, amit a járvány idején írtam, amikor azt hittem, hogy elvesztettem önmagam. Minden egyes érzelmem ebbe az erőteljes rockballadába töltöttem, és már alig várom, hogy ti is halljátok.” – kommentálta Floor a kisfilmhez.

Dallista:

1. My Paragon
2. Daydream
3. Invincible
4. Hope
5. Come Full Circle
6. Storm
7. Me Without You
8. The Calm
9. Armoured Wings
10. Fire

63963c37aa7b423fe738f985_floorjansen_paragon_webcover.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása