Hivatalos dátumot kapott Floor Jansen szólólemeze

307150952_475639991241236_2921186903235202848_n0.jpg

Köztudott, miszerint az After Forever egykori énekesnője 2023 márciusára datálta első szólólemeze megjelenését, amelyről idén márciusban kezdte kiszórni a felvezetőket. A vokalista elárulta, hogy új területeket kíván felfedezni, így a szóban forgó lemez nem a rock és a metál jegyében született, hanem sokkal inkább a popzene fémjelzi az újdonságot.

Floor első ízben a Fire című nótát osztotta meg a köznséggel, majd ezt követően a Strorm került publikálásra. Az énekesnő egy érzelmes dalt is megosztott hallgatóival, választása pedig a Me Without You című szerzemény lett, amit egy fájdalmas párkapcsolat ihletett.

Az énekesnő szólómunkásságát egyébként tökéletesen tükrözi a februárban megjelent koncertlemeze, amit Hollandiában rögzített, és teljes mértékben felöleli munkássága minden egyes szegletét. A minap közösségi oldalain híresztelte el a holland tehetség, miszerint ma nagy bejelentésre készül, a fanoknál pedig azonnal összeállt a kép, hogy újdonság van készülőben a ReVamp alapítójánál.

Nos, mint kiderült, nem is lőttek mellé a leleményes rajongók, ugyanis az énekesnő hivatalosan is bejelentette Paragon (≈ eszménykép / mintakép) címet viselő korongjának érkezését! A várva várt kiadvány az előzetes híreknek eleget téve március 24-én kerül forgalomba, és mindösszesen tíz dalt foglal magába. A debütálsát megelőzően, Floor természetesen elő rukkol majd további kislemezekkel is, mintegy tovább fokozva az izgalmakat.

‍„Ha megújulsz és beleugrasz az ismeretlenbe, az hatalmassá tesz. Az öregedés egy olyan ajándék, amit nem mindenki kaphat meg. Szerencsés nő vagyok, mert egy olyan albumot készíthettem, amiről nem is gondoltam volna, hogy képes vagyok rá. Olyant, ami meghatározza, merre is tartok most az utamon. Megleltem a saját eszményképem!  Nagyon büszke vagyok erre a munkára, és hálás vagyok mindenkinek, aki segített, hogy eljuthassak idáig!” – olvasható Floor weboldalán, ahol nemcsak a korong letisztult borítójáról hullott le a lepel, hanem arról a tíz dalról is, ami helyet kapott az alkotáson.

Dallista:

1. My Paragon
2. Daydream
3. Invincible
4. Hope
5. Come Full Circle
6. Storm
7. Me Without You
8. The Calm
9. Armoured Wings
10. Fire

63963c37aa7b423fe738f985_floorjansen_paragon_webcover.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása