Érkezik Floor Jansen ötödik kislemeze!

noname5575.jpg

Márciusban jelenik meg Floor Jansen debütáló szólólemeze, ami a Paragon elnevezést kapta. A holland énekesnő ez idáig négy dalt osztott meg a nagyérdeművel felvezető gyanánt, melyek rendre elnyerték a célközönség tetszését.

A Fire, a Storm, a Me Without You, valamint az Invincible című slágerek mellé a héten megérkezik az ötödik felvezető, ami a Daydream címet viseli, és amelynek borítóját már meg is nézheted!

A szóban forgó szerzemény egyébként a pandémia alatt született, célja pedig, hogy az emberek sose felejtsenek el álmodni, remélni, és nem utolsó sorban tovább lépni. Nem ez lesz az első alkalom, hogy a holland tehetség komoly témákat boncolgat dalaiban, a Me Without You például egy mérgező kapcsolatból merített ihletet, az Invincible pedig többek között a poszttraumás stresszt vette alapul.

‍„Ha megújulsz és beleugrasz az ismeretlenbe, az hatalmassá tesz. Az öregedés egy olyan ajándék, amit nem mindenki kaphat meg. Szerencsés nő vagyok, mert egy olyan albumot készíthettem, amiről nem is gondoltam volna, hogy képes vagyok rá. Olyant, ami meghatározza, merre is tartok most az utamon. Megleltem a saját eszményképem!  Nagyon büszke vagyok erre a munkára, és hálás vagyok mindenkinek, aki segített, hogy eljuthassak idáig!” – mesélte Floor a lemez kapcsán.

332118409_587580126600909_3332426541715016396_n.jpg

Dallista:

1. My Paragon
2. Daydream
3. Invincible
4. Hope
5. Come Full Circle
6. Storm
7. Me Without You
8. The Calm
9. Armoured Wings
10. Fire

63963c37aa7b423fe738f985_floorjansen_paragon_webcover.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása