Úton van Patricia Tapia újdonsága!

patricia-tapia-5.jpg

Mindenkit sokként ért a hír, amikor márciusban egy héttel azután, hogy Javier Domínguez bejelentette távozását a Mägo de Oz-ból, Patricia Tapia is elő állt egy nyilatkozattal, melyben tisztázza, hogy bár hálás a 17 évért, amit a Mägo de Oz énekesnőjeként eltöltött, most mégis elérkezettnek látta az időt arra, hogy saját álmait kövesse, éppen ezért ő maga is búcsút int az együttesnek.

A vokalista bejegyzésében arra is utalt, hogy már nem érzi magát jól a zenekarban, amely az elmúlt időszakban rendre a tagok ki-bemászkálásától volt hangos és népes, ugyanakkor semmi esetre sem fog lemondani a zenéről, hiszen vadonatúj projektekkel készül!

A spanyol kiválóság nemrégiben jelentette be, hogy amellett, hogy lázasan dolgozik az év elején indított kurzusán, már új dalokat is szép számmal komponált, a művelet pedig még messze nem ért véget, ugyanis nap mint nap előbukkan a tarsolyából egy vadonatúj dal.

Az énekesnőt nemrégiben faggatta ki egy spanyol újság, s noha a beszélgetés gerincét jobbára Patri tanfolyama képezte, az énekesnő azt sem volt rest megosztani, hogy mikorra várható újdonsága bemutatkozása, egyúttal arról is lerántotta a leplet, hogy milyen stílust fog majd képviselni újdonsült attrakciója.

„Nos, most nagyon bele vagyok merülve egy vadonatúj projektbe, ami amellett, hogy új egy kicsit más lesz mint az eddigiek, éppen ezért tölt fel ennyire. Már alig várom, hogy elkészüljön, és hogy megmutathassam, noha néhány dalt még be kell fejezni, mindezeken felül, folyamatban van már egy másik projektem is, ami viszont félig elkészült.” – taglalja az énekesnő.  

patricia_tapia_khy41.jpg

„Abban reménykedem, hogy legkésőbb a nyár folyamán vagy legalább az ősszel bemutathatom az új projektemet. A felvételek a következő hónap elején kezdődnek, és igen, továbbra is rockzenét készítek, de ez most mégis valami egészen más lesz, ennél többet viszont tényleg nem mondhatok.” – teszi hozzá.

Az énekesnőt természetesen azzal a kérdéssel is rendszeresen megtalálják, hogy mikor lesz látható újra a színpadon, vagy hogy várható-e egyáltalán, hogy visszatér a a rivaldafénybe?

„Természetesen, igen! Amint elkészült az új projektem, azon nyomban színpadra lépek, na persze csak akkor, ha időközben nem keresnek meg egy közreműködéssel, amely lehetővé tenné számomra, hogy újra közönség szeretetét élvezhessem.” – jelentette ki.

Patri a múltra is büszkén visszatekintett, ugyanis minden egyes csapatáról ejtett néhány szót, kezdve a Nexx zenekarral, amely által hivatalosan is bekerült a zeneiparba.

0de87f47695f4b99b7b5c8c9811503150.jpg

„Fontos változást hozott az életembe, hiszen ekkoriban kezdtem belecsöppenni a zenei életbe, velük vettem fel életem első stúdiólemezét, velük adtam életem első koncertjeit, és persze a turnékat is.” – meséli a Nexx nevezetű formációról, amely öt lemez után végül 2006-ban feloszlott.

Patri persze nem búsult sokáig, hiszen ekkoriban már nagyban a Mägo de Ozzal turnézott, mint háttérénekesnő, 2007-ben azonban hivatalosan is a banda tagjává avanzsálták Txus di Fellatióék.

„A Mägo de Oz-beli társaim nagy segítségemre voltak, megannyi tapasztalatra szert tettem általuk, és határozottan nekik köszönhetem, hogy most az vagyok aki. Nekik köszönhetően felfedezhettem a lehetőségeimet, megmutatták, hogy igenis túlléphetem a határaimat, és hogy általuk nagy lépéseket tehetek előre.” – feleli a siker felé vezető útról, amit a Mägonak köszönhet.

mago-de-oz-mejor-grupo-natenemede.jpg

„Sokat tanultam tőlük a színpadon és azon kívül is. Megtanultam, hogyan birjam ki az egymás utáni fellépéseket, hogyan élvezzem ki azt, hogy énekes vagyok, és hogy miként éljem meg a pillanatot. Nem fogok senkit sem becsapni, a helyzet nem mindig rózsás. Rengeteget dolgoztam, és volt idő, amikor rettenetesen kimerült voltam, együtt viszont mindig megtaláltuk a módját a szórakozásnak.” – tette hozzá.

Na de mi a helyzet az énekesnő saját csapatával, ami 2011-ben alakult Patricia Tapia KHY néven, majd a későbbiekben már csupán KHY néven működtek?

„A KHY-t a Mägo de Oz mellékprojektjeként indítottam, mindezt azért, mert ismét egy banda élén akartam állni, noha továbbra is a Mägo de Oz volt a prioritásom, a KHY-vel pedig akkor adtunk koncertet, amikor a Mägo szünetelt. Órási élmény volt, ezért is szerettem volna több időt szánni a csapatra. Imádtam minden egyes fellépést, a lemezeket, és persze én is jól éreztem magamat a társaimmal, nagyszerű zenészek, és egyben csodálatos emberek.” – kommentálja igen bajlósan.

redes_sociales0_1.jpg

Dark Chest Magazine – Online rockzenei magazin. Hírek, lemezkritikák, egyedi cikksorozatok

Cikkek, érdekességek, lemezkritikák, feltörekvő előadók kutatása/bemutatása

Friss topikok

süti beállítások módosítása